Kæmpe udfordring til avanceret asp program~
Fra : Peter

Dato : 09-08-01 20:30

Jeg skal bruge et script der kan sætte et bogstav ind i en
cirkel. Dette lyder rimeligt simpelt men her kommer udfordringen
- bogstavet stammer fra en gensekvens og indeholder omkring
400-500 bogstaver som skal sættes ind i hver sin cirkel. Dvs der
skal tegnes et antal cirkler der svare til antallet af bogstaver
som ændres alt efter hvilken gensekvens der arbejdes med. Der må
ikke være nogle tomme cirkler. Kæden af cirkler med bogstaver
skal vise hvor i cellemembranen kæden går ind og ud....

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nilsson

Dato : 10-08-01 14:17

Prøv www.hotscripts.com under "blandet". Jeg mener at huske, at
der var et asp script der i sin beskrivelse minder om det du
søger.
Det brugte (stadig såvidt jeg husker) arrays til at . . .