Politivedtægt eller straffelov
Fra : Bo Warming

Dato : 24-02-11 23:13

Politivedtægt eller straffelov
De seneste 4 af 7 gange hvor politiet er tilkaldt til mit fortov af
falskanmeldere, der oplevede bukseløshed som ANSTØDELIG har politiet
erkendt at jeg ikke overtrådte straffelovens § om
blufærdighedskrænkelse- De så problem i politivedtægt om usømmelig
adfærd, dog ikke så meget at de tog nogen konsekvens af at jeg anså
mig for ukritisabel og intet ændrede på antræk eller placering - de
gik som altid med uforettet sag.
Men bødeforlæg vedr min besigtigelse af håndværkerarbejde på
børnehavens byggeplads/legeplads 3.12.10 kl 1530-1700 sku have
blufærdighedskrænket de to håndværkere og "været egnet til
blufærdighedskrænkelse af børn der kunne se mig fra børnehavens
vinduer" Men intet om at nogen krænkedes.
Al rimelig tvivl skal komme anklagede til gode og de store tidsrum som
angives giver sandsynlighed for at den minutlange episode er sket i
meget mørkt tusmørke og så kan børn ikke se ud af et vindue fra et
elektrisk belyst rum - så ser de kun eget spejlbillede.Desuden kræver
lovbrud at jeg mooner, onanerer, eller på anden vis begår sexuelt
uterlig adfærd. Men usømmelighed er så vagt, at nederdelsbrug kan
tænkes at være nok.
Men så er det ikke §232 men politivedtægt og så har jeg vundet.
Jeg går efter at vinde ikke på hændelsen men på sagen , så jeg i al
fremtid kan præke mit glade budskab i adfærd uden at frygte mer brok.