MS Windows
briani 27239
adobe reader X Error
Fra : Erik Poulsen

Dato : 24-02-11 17:15

Hejsa

jeg har på min nyinstalleret win7 maskine skulle installer adobe reader
X for, at kunne komme på min netbank.
Jeg få følgne fejl:
UNKNOWN\Components\27BE807B28AA7BE3B80B8D54AB539CD3\68AB67CA7DA70301B74AA0000000010

Jeg har prøvet, at gen download/installer uden held.

Nogle bud?

På forhånd tak
ERik

Fra : /John

Dato : 24-02-11 17:28

"Erik Poulsen" <egpnews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogle bud?

"Foxit Reader is a free PDF document viewer, with incredible small size,
breezing-fast launch speed and rich feature set":

http://www.filehippo.com/download_foxit/tech/

John

Fra : Erik Poulsen

Dato : 24-02-11 17:34

/John:

> "Foxit Reader is a free PDF document viewer, with incredible small size,
> breezing-fast launch speed and rich feature set":
>
> http://www.filehippo.com/download_foxit/tech/
>
> John

Den vil min webbank ikke accepter som reader.

/Erik

Fra : Dr.Xerox

Dato : 24-02-11 17:52

"Erik Poulsen" <egpnews@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:4d66886b$0$23757$14726298@news.sunsite.dk...
> /John:

> Den vil min webbank ikke accepter som reader.
>
> /Erik

Ret fejlen læs her

http://www.okino.com/conv/changing_windows_registry_permissions.htm

Fra : Thoeger

Dato : 02-03-11 13:03

"Dr.Xerox" <xerox@dr.dk> skrev i en meddelelse
> "Erik Poulsen" <egpnews@hotmail.com> skrev i meddelelsen

Hej.

Må jeg lige sparke et ekstra spørgsmål ind her? Er der nogen af jer der kan
få Foxit til at virke med "aktivt indhold". For nyligt skulle jeg hjælpe en
kammerat med noget forsikringshalløj, hvor man udfyldte et PDF dokument på
nettet som man så skulle sende via email.

Han sendte det til mig først for at jeg skulle kontrollere at han havde
udfyldt det korrekt. Imdlertid åbnede Foxit dokumentet UDEN at felterne var
udfyldt. Uanset hvad jeg gjorde kunne jeg ikke få hans oplysninger frem når
jeg åbnede dokumentet. Da jeg, på forsøgsbasis, installerede Adobe Reader
åbnede dette program dokmentet korrekt og med alle felter udfyldt.

Hvordan pokker få man Foxit til at opføre sig ordentligt og gøre hvad der
bliver sagt ?
Thoeger

Fra : Ole C

Dato : 24-02-11 20:07

Erik Poulsen skrev blandt andet:

> Den vil min webbank ikke accepter som reader.

Lyder sært, for det er jo ikke noget der bestemmes i webbanken, men af
computerens opsætning.

--
vh
Ole C

Fra : Leif Neland

Dato : 24-02-11 23:32

Den 24-02-2011 20:07, Ole C skrev:

> Lyder sært, for det er jo ikke noget der bestemmes i webbanken, men af
> computerens opsætning.

Det kan godt være, at systemcheckket fra banken siger, at der ikke er
installeret acrobat reader, hvis der er installeret en anden reader.

Men derfor virker det alligevel, hvis browseren ved, at den skal lade
foxit vise pdf'er.

Eller mener OP virkelig, at bankhjemmesiden ikke VIL køre uden acrobat?

Leif