Parabler på Mac?
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-11 18:21

Hvordan tegner man parabler (ligninger afbildedet grafisk) på Mac?
Graph i Office eller nedre forslag?
--
http://twitter.com/Steenbj

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-02-11 18:27

<Steen> wrote:

> Hvordan tegner man parabler (ligninger afbildedet grafisk) på Mac?
> Graph i Office eller nedre forslag?

"Grapher" (på engelsk) under Utilities

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-11 19:40

On 2011-02-24 18:27:12 +0100, Thomas von Hassel said:

> "Grapher" (på engelsk) under Utilities
>
> /thomas

Takker. Jeg havde luret at der både var det medfølgende Grapher, samt
Microsoft Graph i Officepakken.
Jeg har ikke en skid forstand på den slags, men hvis værktøjet er der,
er det bare at klø på
--
http://twitter.com/Steenbj

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-11 19:59

On 2011-02-24 18:20:52 +0100, Steen said:

> Hvordan tegner man parabler (ligninger afbildedet grafisk) på Mac?
> Graph i Office eller nedre forslag?

Nånåda.
Handelsskolen er pludseligt begyndt at interessere sig for Mac.
Man anbefaler nu Maple til elever med Mac
http://mac.brothersoft.com/maple.html
--
http://twitter.com/Steenbj