Lion ..
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-02-11 15:45

<http://www.apple.com/macosx/lion/>

Mest interesant (for mig) er at Server funktionerne er indbygget i alle
udgaver nu.

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 24-02-11 16:11

thomas@elements.dk (Thomas von Hassel) writes:

> <http://www.apple.com/macosx/lion/>
>

> Mest interesant (for mig) er at Server funktionerne er indbygget i alle
> udgaver nu.

Der er autosave indbygget. Hvem var det der godt kunne have brugt det
for nyligt?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-02-11 16:13

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110224 <nospam0002+20110224@gmail.com> wrote:

> Der er autosave indbygget. Hvem var det der godt kunne have brugt det
> for nyligt?

os alle ?

men mon ikke det er noget udviklerne skal implementere ?

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 24-02-11 16:24

> Mest interesant (for mig) er at Server funktionerne er indbygget i alle
> udgaver nu.

Genialt. Glæder mig

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-02-11 16:30

Franz Berliner <stuff@NOSPAMkampp.dk> wrote:

> Genialt. Glæder mig

selvom folk på mailinlister allere bitcher over det så er det en
fantastisk idé ... jo billigere det er jo større er chancen for at
virkomshederne ikke går ud og køber en Small Business server istedet ...

/thomas

Fra : Franz Berliner

Dato : 24-02-11 17:08

> selvom folk på mailinlister allere bitcher over det så er det en
> fantastisk idé ... jo billigere det er jo større er chancen for at
> virkomshederne ikke går ud og køber en Small Business server istedet ...

Yes. Hvorfor bitcher de? Det er da perfekt

--
Franz : http://www.berliner.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-02-11 18:16

> Yes. Hvorfor bitcher de? Det er da perfekt

no friggen' idea ...

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 24-02-11 19:44

Den 24/02/11 15.45, Thomas von Hassel skrev:
> <http://www.apple.com/macosx/lion/>

Det ser spændende, og meget iPadsk, iPhonesk og iPodsk ud!

Det er første upgrade siden jeg gik over til Mac, så jeg kender slet
ikke prislejet.
Hvad plejer sådan noget at koste?

--
Mhv.
John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-02-11 20:00

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Det ser spændende, og meget iPadsk, iPhonesk og iPodsk ud!
>
> Det er første upgrade siden jeg gik over til Mac, så jeg kender slet
> ikke prislejet.
> Hvad plejer sådan noget at koste?

i gamle dage i omegnen af $120 ... Snow Leopard var så noget billigere.
(givet at du havde 10.5 i forvejen)

Mit gæt er at det bliver Snow Leopard priser igen.

/thomas

Fra : -=JF=-

Dato : 24-02-11 20:14

Den 24/02/11 19.59, Thomas von Hassel skrev:

> Mit gæt er at det bliver Snow Leopard priser igen.
så, omkring $100?

Det er dælme nogle behageligt mindre priser end jeg er vant til fra
Windows-verdenen.
Herligt

--
Mhv.
John

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-11 20:15

Hej,

> så, omkring $100?

Ikke helt. Snow Leopard koster 229 kr. inkl. moms i Danmark fra Apple.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : -=JF=-

Dato : 24-02-11 20:20

Den 24/02/11 20.14, Jens Kristian Søgaard skrev:

> Ikke helt. Snow Leopard koster 229 kr. inkl. moms i Danmark fra Apple.

Sgu en charmerende pris!

--
Mhv.
John

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 24-02-11 20:56

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Ikke helt. Snow Leopard koster 229 kr. inkl. moms i Danmark fra Apple.

Er det ikke kun hvis man kører Leopard i forvejen?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 24-02-11 21:03

> Er det ikke kun hvis man kører Leopard i forvejen?

jo ... men de fleste på intel hardware kørte jo 10.5 ... hvad var det
ca. 1 år hvor intel maskiner kom med 10.4 ?

/thomas

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 25-02-11 07:29

> jo ... men de fleste på intel hardware kørte jo 10.5 ...

Jeg kører nu 10.6.6 ...

> hvad var det ca. 1 år hvor intel maskiner kom med 10.4 ?

Måske.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-02-11 08:17

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg kører nu 10.6.6 ...

"kørte" ... datid ... du ved .. da 10.6 kom ud ...

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 25-02-11 07:25

> Mest interesant (for mig) er at Server funktionerne er indbygget i alle
> udgaver nu.

Jep; så ryger min efterhånden 3 år gamle MacMini tilbage som server.

Den kørte Leopard Server (utilfredsstillende, ustabilt) og jeg ville
ikke ofre penge på Snow Leopard Server.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk