Blotteri-anklage pga DF-sympati
Fra : Bo Warming

Dato : 23-02-11 02:18

       Blotteri-anklage pga min DF-sympati
En af de falskanmeldere i mit nabolag der ofte har løjet om
blufærdighedskrænkelse til politiet er Selmanovski hvis 2 sals
køkkenvindu ser ned i min baggård.
Da jeg for at gå i bad i kælder skal passere baggård, sker det ofte
nøgent og han åbner igenigen i 5 år køkkenvinduet og råber at jeg er
DF-fascist og hans børn tager skade hvis de ser min pik - men det
tager altså to sekunder for mig at passere baggården og det er kun
ham, der gider glo konstant,
Fordi alle i kvarteret er røde og synger med på autonomsangen "Ingen
racister i vore gader" så er et stort mindretal enige om at jeg bør
chikaneres ud af kvarteret. og da DF-holdninger er lovlige, så håber
de at ku klynge mig op på blotteri, selvom ingen har set endsige
fotograferet min penis
Politi elsker bona pater bedsteborgere og viste ved anholdelse for
nylig interesse for om naboer kunne håbe på at mine eksperimenter med
nederdel snart var færdige, når min artikel til Ugeskrift for Læger er
færdigresearchet.
De kan lide at føle sig som beskytter af normal middelklasse - og vil
ikke se i øjnene at for at blufærdighedskrænke efter lov og precedens
, skal man promenere med virkelig blottede kønsdele eller udøve
uterlig altså sexuelt ekshibitionistisk adfærd, fx moone, onanere,
pege mod skridt på flasher-vis og intet sådant har været påstået - kun
ved justitsmorddommen fra 2005 som politiet oplever som en
uigenkaldelig diagnose på flasher-adfærd
Dengang var det en sort som hadede mine DF-synspunkter og derfor gerne
begik mened for at skade politisk modpart