Godt råd
Fra : Jan Hovard

Dato : 22-02-11 14:39

Hej
Jeg har problemer med programfejl på min Photoshop. Adobes support
foreslår, at lave en ny admin-konto på min computer, hvilket jeg har
lavet, det løste tilsyneladende problemet. Men nu mangler jeg mit gamle
skrivebord med hvad der lå på det - og min mail, samt andre indstillinger.
Er der nogle af jer der har en løsning så jeg kan få det tilbage?

---JanH

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 22-02-11 15:36

On Tue, 22 Feb 2011 14:38:41 +0100, <Jan Hovard> wrote:
> [...]
> skrivebord med hvad der lå på det - og min mail, samt andre indstillinger.
> Er der nogle af jer der har en løsning så jeg kan få det tilbage?

Strengt tatt har de ikke løst problemet, de har bare fastslått at
problemet er kontoen din, og ikke programmet eller maskinen.

De burde så hjelpe deg videre med å rydde opp i støttefilene for
Photoshop som sannsynligvis er årsaken til problemet (det kan være
preferansefiler, cache, eller andre innstillinger). Disse bør
sannsynligvis slettes/flyttes slik at Photoshop blir "nullstilt" på din
vanlige konto.

Min mening i alle fall.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"