iPhone 3Gs print?
Fra : Kent

Dato : 22-02-11 13:48

Jeg har en iPhone 3G3 med sidste iOs og en Brother 2030 (billig sort
laserprinter) tilsluttet min TimeCapsule.

Er det muligt at printe til denne printer på en enkelt måde. Jeg vil
bare have muligheden uden at gøre for meget ud af det. Og vil nok ikke
få brug for det mere end et par gange om året. Så jeg har ikke lyst til
at prøve en stribe apps for at finde den ene som virker.

Der må være andre i denne gruppe som har været ude i dette problem og
derfor har løsningen?

--

Kent

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 22-02-11 14:02

On Tue, 22 Feb 2011 13:47:30 +0100, <Kent> wrote:
> [...]
> at prøve en stribe apps for at finde den ene som virker.
>
> Der må være andre i denne gruppe som har været ude i dette problem og

Akkurat nå støtter jo så vidt jeg vet Airprint kun ett begrenset antall
printere. Jeg tror iOS 4.3 muligens skal utvide støtten. Men finner ikke
ryktene akkurat nå.

Men f.eks Printopia kan gjøre nytten.
http://www.ecamm.com/mac/printopia/

Har vel også noen fordeler i tillegg til kun Airprint (print til pdf på
Mac eller Dropbox).

Finnes lignende alternativer, men ingen jeg husker akkurat nå.

Printopia fungerte i alle fall under testuken.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Kent

Dato : 23-02-11 16:45

Efter mange tanker skrev Tor Einar Samdahl:

> [...]
> Mac eller Dropbox).
>
> Finnes lignende alternativer, men ingen jeg husker akkurat nå.
>
> Printopia fungerte i alle fall under testuken.

Dette er ikke løsningen, som jeg søgte. Programmet kræver, at min
MacBook er åben eller en maskine med adgang til Dropbox.

Jeg ønsker at udskrive direkte fra min iPhone til den Time Capsule
tilsluttede printer. Da det nok ikke er muligt, så kan jeg lige så godt
bare udskrive fra en Pc. Men det undre mig, at muligheden findes i min
telefon, og at det ikke er muligt at tilslutte en printer.

Tja.

Men tak for hjælpen alligevel

--

Kent