MacBook Air og "klik"
Fra : Morten Lind

Dato : 20-02-11 17:55

Hej - Er det rigtigt, at pegefeltet på en Air skal larme så voldsomt,
når man "klikker"?

Den siger "klik" temmeligt højt, og lyden er højere, end når man klikker
med en gammeldags mus???

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Kurt Brixen

Dato : 20-02-11 18:51

On 2011-02-20 17:55:09 +0100, Morten Lind said:

> [...]
> når man "klikker"?
>
> Den siger "klik" temmeligt højt, og lyden er højere, end når man klikker

Jeg kender ikke en air, men kan det tænkes at der er kliklyde via højttaleren?

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Morten Lind

Dato : 20-02-11 19:21

Kurt Brixen <kbrixen@gmail.invalid> wrote:

> Jeg kender ikke en air, men kan det tænkes at der er kliklyde via højttaleren?

Hæ, nej - det ville jeg jo have gennemskuet - næeh, det er pladen, der
larmer

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-02-11 19:29

> Hæ, nej - det ville jeg jo have gennemskuet - næeh, det er pladen, der
> larmer

Øreværn?

--
Hi! I'm a signature virus. Copy me into yours and join the fun.

Fra : Morten Lind

Dato : 21-02-11 15:14

> Øreværn?

Måske, hvis du mener høreværn?

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Andreas Møller Hanse~

Dato : 20-02-11 19:21

Den 20/02/11 17.55, Morten Lind skrev:
> [...]
> når man "klikker"?
>
> Den siger "klik" temmeligt højt, og lyden er højere, end når man klikker

Mon ikke det er ligesom med en MacBook Pro ? - jeg skulle ind i
preferences -> Trackpad og aktivere funktionen "Tap to click" for at få
min trackpad sat op til at reagere på et "blidt dap"

Andreas M. Hansen

Fra : Morten Lind

Dato : 20-02-11 19:25

Andreas Møller Hansen <nokke99@hotmail.com> wrote:

> Mon ikke det er ligesom med en MacBook Pro ? - jeg skulle ind i
> preferences -> Trackpad og aktivere funktionen "Tap to click" for at få
> min trackpad sat op til at reagere på et "blidt dap"

Har gjort - jeg synes, det ikke hjælper, men nu må vi se(høre)

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-02-11 22:26

> Har gjort - jeg synes, det ikke hjælper, men nu må vi se(høre)

Det ændrer ikke lyden, men du behøver ikke længere klikke rigtigt, og så
kommer der ingen lyd. Til gengæld er pladen meget følsom, så man kommer
let til at klikke utilsigtet. Det er nok lidt af en smagssag, om man kan
lide det.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 21-02-11 15:18

> [...]
> kommer der ingen lyd. Til gengæld er pladen meget følsom, så man kommer
> let til at klikke utilsigtet. Det er nok lidt af en smagssag, om man kan

Ohh....tak, ja, jeg bekager min langsomme evne til at orientere mig i
sneleoparden, som jeg for første gang har stiftet bekendtskab med i den
forgangne weekend.

Den lover godt

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-02-11 19:31

> Hej - Er det rigtigt, at pegefeltet på en Air skal larme så voldsomt,
> når man "klikker"?
>
> Den siger "klik" temmeligt højt, og lyden er højere, end når man klikker
> med en gammeldags mus???

Ja, de larmer lidt i starten ... tryk på den 10.000 gange så går det væk

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 21-02-11 15:20

> Ja, de larmer lidt i starten ... tryk på den 10.000 gange så går det væk
> ..
>
> /thomas

Du er god til at berolige folk som mig - jeg sætter straks den
nyindkøbte MacBook Air under standsemaskinen på mit arbejde, og så skal
den nok klare 10.000 tryk på en formiddag

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-02-11 15:44

> Du er god til at berolige folk som mig - jeg sætter straks den
> nyindkøbte MacBook Air under standsemaskinen på mit arbejde, og så skal
> den nok klare 10.000 tryk på en formiddag

IKEA har nok en pegefinger simulator du kan låne hvis det er ... ;)

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 21-02-11 16:05

> IKEA har nok en pegefinger simulator du kan låne hvis det er ... ;)
>
> /thomas

Nåeh ja.....Ikeatesten!!!!! ))))

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 21-02-11 22:28

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> NÃ¥eh ja.....Ikeatesten!!!!! ))))

Du kunne også bare låne den til ungerne et par måneder, så er den
klaret...

Fra : Morten Lind

Dato : 22-02-11 16:20

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110221 <nospam0002+20110221@gmail.com> wrote:

> Du kunne også bare låne den til ungerne et par måneder, så er den
> klaret...

Og inddrage deres nye maskiner?

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 22-02-11 18:55

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Og inddrage deres nye maskiner?

Nænej, du har din iPad. Den klikker ikke