Nyt amerikansk gevær klasker talibanrøv
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-02-11 10:35

"XM25 har netop haft sin ilddåb i Afghanistan, hvor det under ni
træfninger satte to maskingevær-reder ud af spillet og nedkæmpede fire
fjendtlige stillinger. Uden amerikanske tab, vel at mærke."

http://jp.dk/udland/usa/article2344342.ece

skønt at se... nu skal det bare masseproduceres. Så er det slut, for dem
med gedeskæg og lagen viklet om hovedet, med at ligge og gemme sig

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-02-11 10:44

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> skønt at se... nu skal det bare masseproduceres. Så er det slut, for dem
> med gedeskæg og lagen viklet om hovedet, med at ligge og gemme sig

Hvad idioten ikke fatter er at Afghnaistan er fattigt stammesamfund der
masseproducerer Hvad???? Børn selvfølgelig, denne vare skaber flere krigere
end noget gevær kan plaffe ned. Desuden hvor længe går der før kineserne
masseproducere en billig kopi. Sandheden er stadigvæk at USA og deres
medløbere er presset af heltene fra Taleban og ikke omvendt.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-02-11 11:24

Den 20/02/11 10.44, (¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯) skrev:

> Hvad idioten ikke fatter er at Afghnaistan er fattigt stammesamfund der
> masseproducerer Hvad???? Børn selvfølgelig, denne vare skaber flere krigere
> end noget gevær kan plaffe ned.

nej

> Desuden hvor længe går der før kineserne
> masseproducere en billig kopi. Sandheden er stadigvæk at USA og deres
> medløbere er presset af heltene fra Taleban og ikke omvendt.

"Heltene" ... LOL! De blev bange og stak af. Det er sgutte meget
heltemod over.

/Kim

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-02-11 11:34

> nej

> "Heltene" ... LOL! De blev bange og stak af. Det er sgutte meget heltemod
> over.
>
> /Kim

Så du har allerede glemt sidste søndags nyhed, hvor en højtstående dansk
officer der fremlangde et kort der viser at heltene fra Taleban lægger
bomber overalt hvor Danskerne går og at ISAF trækker sig tilbage bla for at
beskytte soldaterne eller selvmordskandidaterne alt efter hvordan man ser på
sagen. Men som Thomas bemærker så er krigen vundet hvis det der mirakelgevær
bliver masse produceret. Men jeg tror nu mere det er en af dødens købmænd
der har fået dollartegn i øjnene og nu øjner en mulighed for at tjene en let
million eller ti. Men krigen den er tabt.

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-11 11:15

"Kim Frederiksen" skrev i meddelelsen

> [...]

>skønt at se... nu skal det bare masseproduceres. Så er det slut, for dem
>med gedeskæg og lagen viklet om hovedet, med at ligge og gemme sig

Så har vi jo vundet og nu er det kun et spørgsmål om tid!

I sandhed en glædens dag. Ubetinget!!

Fra : Jesper Lund

Dato : 20-02-11 22:12

Kim Frederiksen wrote:

> [...]
>
> skønt at se... nu skal det bare masseproduceres. Så er det slut, for dem
> med gedeskæg og lagen viklet om hovedet, med at ligge og gemme sig

Den der ler sidst, ler bedst. Med de priser som er nævnt i JP artiklen
vil dette gevær blot fremskynde USAs statskonkurs, hvorefter Kina og de
olieproducerende lande (herunder Bin Laden familien) overtager de
sørgelige rester på tvangsauktion.

Det vil ikke ændre på krigens udfald.

--
Jesper Lund