SB Live! 1024 Value
Fra : Janus Nielsen

Dato : 09-08-01 19:43

Et stort problem:

Der er kun "hul igennem" til baghøjtalerne. Når der køres med "2 speakers"
er der stille og ved "4 speakers" er der kun hul igennem til de bagerste.
Det er altså kun bag-højtaler-udgangen på kortet der er aktivt.

Jeg har flyttet rundt på kortet, men uden held. Jeg har testet alle
højtalere... alle virker perfekt. Og det hjælper IKKE at bytte rundt på
højtaler-ledningerne.... der er ikke nogen af udgangene på kortet der
afspiller til for-højtalerne.

Jeg tror måske det er en software-justering... men hvor????
Eller det mon hardware??? Hvad gør jeg .....

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 09-08-01 20:27

Hej Janus

"Janus Nielsen" <info@djjanus.dk> skrev i en meddelelse news:3b72d881$0$338$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Og det hjælper IKKE at bytte rundt på højtaler-ledningerne....
> der er ikke nogen af udgangene på kortet der
> afspiller til for-højtalerne.

Hvis det er korrekt, er det højttalerne der er kaput.

> Jeg tror måske det er en software-justering... men hvor????

For/Back "balance"/"fade" ?

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.:

Fra : kcdc

Dato : 13-08-01 00:16

Det kan også være fordi du ved et tilfælde er kommet til at vælge "Digital
Output", inde i Creative LiveWare opsætningen, dette kan også ses under
"egenskaber for lyd under" "avanceret" nederst.

/kcdc