mp3 afspiller
Fra : Christian

Dato : 09-08-01 19:27

Hejsa alle

Jeg ved ikke lige om det er i denne gruppe jeg skal spørge men jeg gør det
alligevel.

Jeg har set en mp3 afspiller som hedder DNA med 64 mb er den god eller??

Christian Poulsen

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 12-08-01 13:50

On Thu, 9 Aug 2001 20:26:38 +0200, "Christian" <po1313@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har set en mp3 afspiller som hedder DNA med 64 mb er den god eller??

Kender den ikke.
Jeg har selv en med 32MB og man bliver *skide* irriteret over at have så
lidt plads i længden.

Hvis du har pengene så ville jeg kigge på enten en MP3-CD afspiller
eller en Jukebox (6GB plads. Creative og Archos har begge en model)

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/