Sound Blaster Live! 1024 Value HJÆÆÆLLP!!!
Fra : Janus Nielsen

Dato : 09-08-01 19:14

Et stort problem:

Der er kun "hul igennem" til baghøjtalerne.
Når der køres med 2 højtalere er der stille og ved 4 højtalere er der kun
hul igennem til de bagerste.

Jeg har flyttet rundt på kortet, men uden held.
Jeg har testet alle højtalere... alle virker perfekt.

Jeg tror måske det er en software-justering... men hvor????
Eller det mon hardware??? Hvad gør jeg .....

Fra : Remmen

Dato : 09-08-01 19:36

"Janus Nielsen" <info@djjanus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg tror måske det er en software-justering... men hvor????
> Eller det mon hardware??? Hvad gør jeg .....

Hej,

Jeg havde næsten samme problem med mit SB512. Dog var det kun
fronthøjtalerne, som der kom lyd ud af. Da jeg byttede ledningerne om,
så front sad i bag og omvendt virkede det perfekt.

Lars

--
www.matrixgames.com <-- Free wargames for download.
www.truecombat.com