Nulstille Airport Extreme
Fra : Morten Lind

Dato : 15-02-11 18:05

Jeg har på et tidspunkt tilsluttet den ene af mine AE´er, men har ikke
brugt den.

Nu vil jeg gerne bruge den, men den forlanger et password, som jeg ikke
kan genskabe.

Nogle gode ideer?

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-02-11 18:34

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Nogle gode ideer?

Check manualen. Der er formentlig en godt skjult knap der skal holdes
inde mens den starter, og så kan du fange den med Airport-værktøjet.

Fra : Morten Lind

Dato : 15-02-11 18:58

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110215 <nospam0002+20110215@gmail.com> wrote:

> Check manualen. Der er formentlig en godt skjult knap der skal holdes
> inde mens den starter, og så kan du fange den med Airport-værktøjet.

Hvilken manual?

Er det det mærkelige hul i højre side på bagsiden, der skal stikkes
noget ind i?

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-02-11 19:05

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Hvilken manual?

Manualen til din Airport Express. Den kan hentes hos Apple hvis den
også er brændt.

> Er det det mærkelige hul i højre side på bagsiden, der skal stikkes
> noget ind i?

Nej, det er netværksstikket. Du skal heller ikke putte noget i
hovedtelefonstikket.

Fra : Morten Lind

Dato : 15-02-11 19:09

> [...]

> også er brændt.

> Nej, det er netværksstikket. Du skal heller ikke putte noget i

Thorbjørn - det er en Extreme.....der er s´gu´ da ikke noget stik til
hovedtelefoner, eller mobber du?

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-02-11 19:11

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Thorbjørn - det er en Extreme.....der er s´gu´ da ikke noget stik til
> hovedtelefoner, eller mobber du?

Som du måske kan se, havde jeg læst det som en Express.

Manualen til Extreme kan OGSÃ… hentes hos Apple

Fra : Morten Lind

Dato : 15-02-11 19:17

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110215 <nospam0002+20110215@gmail.com> wrote:

> Som du måske kan se, havde jeg læst det som en Express.
>
> Manualen til Extreme kan OGSÅ hentes hos Apple

Nåeh.....jamen, det ku´ jeg ikke læse, da jeg aldrig har haft en
Express, men alt forladt

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 15-02-11 23:15

Den 15/02/11 18.05, Morten Lind skrev:
> [...]
> brugt den.
>
> Nu vil jeg gerne bruge den, men den forlanger et password, som jeg ikke

Der er en lille knap du kan holde inde i 10 sec så går den til
fabriksindstillinger !

Fra : Morten Lind

Dato : 16-02-11 14:30

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Der er en lille knap du kan holde inde i 10 sec så går den til
> fabriksindstillinger !

Tak Henry - den var godt nok lille, den knap - mine gamle øjne ka´ jo
ikke se, at et knappenålshul er en nulstillingsknap - men tak, jeg tror,
det virker...

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]