solaris 5.8 til intel
Fra : Metuz

Dato : 21-12-00 11:53

Hvor kan jeg finde Solaris 5.8 til intel, det må kunnes downloades et sted
da det er freeware men hvor?

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 21-12-00 12:45

Har du prøvet http://sun.com/?

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Flemming Riis

Dato : 21-12-00 12:57

On Thu, 21 Dec 2000 10:52:56 GMT, "Metuz" <tnr@mail.dk> wrote:

>Hvor kan jeg finde Solaris 5.8 til intel, det må kunnes downloades et sted
>da det er freeware men hvor?

Jeg smed en 99$ seddel efter sun.com så kom der et komplet CD sæt til
Intel et par uger efter , men det var solarix 8 tingen.

Fra : Metuz

Dato : 21-12-00 13:38

Det holder ikke en at man skal betale 100$ for et freeware os.... jeg henter
FreeBSD så

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 21-12-00 13:58

On Thu, 21 Dec 2000 12:38:07 GMT, Metuz wrote:
>Det holder ikke en at man skal betale 100$ for et freeware os.... jeg henter
>FreeBSD så

Nej, det er godt nok for dårligt (Hint! Solaris er ikke 'freeware')

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : N/A

Dato : 21-12-00 13:39

Fra : Flemming Riis

Dato : 21-12-00 13:39

On Thu, 21 Dec 2000 12:25:12 GMT, dw@telianisse.org (Allan Joergensen)
wrote:

>Fodnote = SunOS 5.8 = Solaris 2.8 aka Solaris 8.

Ah smart