Mail og browser arbejder ikke sammen
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 12-02-11 11:25

Hej.

Kan pludseligt ikke aktivere et link i min mailboks, så siden automatisk
åbnes i min browser. Synes ikke jeg har ændret nogle indstillinger
omkring det og det har da som jeg husker tidligere virket fint.

Udover Safari har jeg Firefox installeret, som primært anvendes.

Hvordan løser jeg problemet?

mvh

Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-02-11 11:51

Jesper Christophersen <christop@post1.dknet.*.dk> wrote:

> [...]
> omkring det og det har da som jeg husker tidligere virket fint.
>
> Udover Safari har jeg Firefox installeret, som primært anvendes.

Er de markeret som links (blå med underline) eller ser de bare ud som
alm. tekst ?

Er det alle mails, også f.eks. nyhedsbreve (html mails) ?

/thomas

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 12-02-11 12:06

Den 12-02-2011 11:51, Thomas von Hassel skrev:

> Er de markeret som links (blå med underline) eller ser de bare ud som
> alm. tekst ?
>
> Er det alle mails, også f.eks. nyhedsbreve (html mails) ?
>
> /thomas

Ja de er markeret med blå underlinie - og umiddelbart alle mails....

mvh

Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-02-11 12:19

Jesper Christophersen <christop@post1.dknet.*.dk> wrote:

> Ja de er markeret med blå underlinie - og umiddelbart alle mails....

Åbn Safari, check i indstillinger at der er en default webbrowser sat..

/thomas

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 12-02-11 12:23

Den 12-02-2011 12:18, Thomas von Hassel skrev:

> Åbn Safari, check i indstillinger at der er en default webbrowser sat..
>
> /thomas

Der stod Firefox - og nu har jeg rettet det til Safari og så virker det
- men det betyder altså, at man kun kan bruge Safari som
standardbrowser...hmm....

Takker endnu en gang for din store hjælp!

mvh

Jesper

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-02-11 12:24

> [...]

> Der stod Firefox - og nu har jeg rettet det til Safari og så virker det
> - men det betyder altså, at man kun kan bruge Safari som

Nej, men du kan prøve at sætte den tilbage til Firefox ...

/thomas

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 12-02-11 12:37

Den 12-02-2011 12:24, Thomas von Hassel skrev:

> Nej, men du kan prøve at sætte den tilbage til Firefox ...
>

> /thomas

Det virker desværre så ikke - Firefox åbnes godt nok, men den tager ikke
selve linket med - så Firefox åbner blot med en blank fane....

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-02-11 12:38

> [...]

> Det virker desværre så ikke - Firefox åbnes godt nok, men den tager ikke
> selve linket med - så Firefox åbner blot med en blank fane....

reinstall Firefox ...

/thomas

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 12-02-11 12:52

Den 12-02-2011 12:38, Thomas von Hassel skrev:

> reinstall Firefox ...
>
> /thomas

Takker - så virker det igen.....herligt

mvh