iPod på iPhone
Fra : Per Rønne

Dato : 10-02-11 13:52

Der er forskellige ting der siger mig at når jeg vælger en »sang«, så
bliver den ved med at afspille den i stedet for at fortsætte til næste
»sang«.

Så når jeg lige er begyndt på ouverturen i J.P.E. Hartmanns opera Liden
Kirsten, så fortsætter den ikke automatisk med duetten mellem Kirsten og
Etle, »I klostret, hvor de fromme nonner bo«.

Hvordan klarer man den?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-02-11 14:05

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> Kirsten, så fortsætter den ikke automatisk med duetten mellem Kirsten og
> Etle, »I klostret, hvor de fromme nonner bo«.

du har slået "repeat" til ..

/thomas

Fra : Per Rønne

Dato : 10-02-11 14:21

> du har slået "repeat" til ..

Hvor? Og hvor slår man det fra igen?

Jeg finder hverken noget i selve applikationen eller i
Indstillinger-iPod ?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 10-02-11 14:29

> Hvor? Og hvor slår man det fra igen?
>
> Jeg finder hverken noget i selve applikationen eller i
> Indstillinger-iPod ?

Jeg har fundet følgende:

<http://forums.macrumors.com/attachment.php?attachmentid=79915&d=1184888
809>

men det paser bare slet ikke på det billede, jeg har i
iPod-applikationen.

Ingen repeat-knap, til gengæld er der nederst (ikke øverst) fire
knapper. Til at stoppe, føre til først, føre til sidst, og til skift af
udgang.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 10-02-11 14:34

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Ingen repeat-knap, til gengæld er der nederst (ikke øverst) fire
> knapper. Til at stoppe, føre til først, føre til sidst, og til skift af
> udgang.

Jeg tror at jeg har fundet den. Tap på cover-billedet, så kommer det
frem.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-02-11 14:44

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg tror at jeg har fundet den. Tap på cover-billedet, så kommer det
> frem.

bingo

/thomas