Helbred 10 Februar 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 07:55

?Har taget noget programmering!

Jeg sidder og stirre paa min cigaret gloed naar jeg ryger,
Hver eneste gang jeg ryger!

Det har jeg gjort lige siden emdr-programmeringen(torturen i 1998!)
Hvor jeg blev torteret af en sindsyg sadist(Karsten Bjoernholt)

Mine Anti-Muslimske har aendret sig en del,
Desuden er blev mindre positivt indstillet overfor joeder,
Men det er ikke lykkedes at goere mig til en Nazist!!

Det er heller ikke lykkedes at goere mig til en Perverser!
(jeg sad lige og saa en ung kvindelig, vist nok studerende,
og havde lyst til at bruge hende til ting jeg ikke vil skrive om)

Det blev afbrudt af et indslag om tortur i Egypten!

Jeg har vaeret kvante mekanisk aktiv i et paent stykke tid!
Folk er blevet skeloejet, og jeg har manipuleret deres foelelser i direkte fjernsyn,
gjort jordskaelv paa Haiti(Tetrado Svineri) og en masse andre ting!

Alt i alt har de foregaaende tretten aar, vaeret en masse smerte signaler sendt til
limbic system og brainstem pga. emdr

Jeg er stadigvaek en forholdsvis Sane Peter

Manipulere lidt rundt omkring via Quantum Entangelment,
og har bygget det kvante mekaniske mareridt og sender folk i det,
det er bedre kendt som Helvede og folk er blevet advaret om
det i forvejen!

og uanset programmering.

Saa er sadisme: At blive seksuelt ophidset af at paafoere andre fysisk smerte,
eller af at se andre paafort fysisk smerte!

Jeg har ikke den perversion!

Hvis jeg havde, saa havde jeg bare skrevet det,
Se hvad der staar ovenover!

Haiti

Manipulation af individuelle atomer via Quantum Entangelment
Ubegraenset Raekkevidde, Hurtigere end lyset!

Som bevist i medierne igennem et stykke tid:
Manipulation af individueller atomer i folks Neurons!
Fornylig i tv2regional TV midtjylland!
Af en del forskellige grunde

Det er ikke lykkedes at goere mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!
(men jeg indtager en masse Kalium og C-Vitaminer)

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 07:58

?"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ij028h$k9k$1@news.eternal-september.org...

[...]

Kryds: dk.politik , dk.helbred

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-02-11 08:04

?"Peter Nicolaysen" <pnic@email.dk> skrev i meddelelsen news:ij02da$ks0$1@news.eternal-september.org...

[...]

Mine Anti-Muslimske holdninger har aendret sig en del,

Fra : Ulvir

Dato : 10-02-11 14:29

Klage på vej til abuse@eternal-september.org

"Peter Nicolaysen" wrote in message

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 10-02-11 18:51

Den 10/02/11 14.29, Ulvir skrev:
> Klage på vej til abuse@eternal-september.org
>
> "Peter Nicolaysen" wrote in message

Ignorer ham dog i stedet, tabernar

Fra : Ulvir

Dato : 10-02-11 18:53

"Kim Frederiksen" wrote in message

Ignorer ham dog i stedet, tabernar

Er ham eller mig der er en tabernar?

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-02-11 13:22

>Ignorer ham dog i stedet, tabernar

Du mener altså at folk, der er åbentlyst syge, bare skal ignoreres?

Mvh Maria

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-02-11 14:51

Den 13-02-2011 13:22,skrev Maria Frederiksen:

> Du mener altså at folk, der er åbentlyst syge, bare skal ignoreres?

Ja. Ulvir skulle, måske. Han blander sine ihærdige bestræbelser for at
stoppe Peter sammen med hånlige bemærkninger som: "Måske er han indlagt
for at blive omprogrammeret".Altså det sædvanlige - at sparke til folk
der i forvejen ligger ned. Der er ingen tvivl om at Peter bruger gruppen
her som sikkerhedsventil for trykkogeren. Hvis muligheden forsvinder, så
vil han blive forvandlet til den lokale landsbytosse. Så må man jo håbe
at hans råben og skrigen ikke kommer til at foregå under Ulvirs vinduer.
Det ville i sandhed være skæbnens ironi.

Mvh

Karsten

Fra : Ulvir

Dato : 13-02-11 15:30

"Karsten Jensen" <system7overload@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ingen tvivl om at Peter bruger gruppen her som sikkerhedsventil for
> trykkogeren.

Jeg mener ikke at en nyhedsgruppe skal bruges som en sikkerhedsventil. Så må
manden lave sin egen nyhedsgruppe, stå på en sæbekasse på torvet, skrive
læsebreve, føre dagbog, oprette en side på Facebook, hvad ved jeg.
dk.helbred er ikke stedet for hans tæppebombning af gruppen med uforståelig
poster.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-02-11 23:10

>Der er ingen tvivl om at Peter bruger gruppen her som sikkerhedsventil for
>trykkogeren.

Sådan oplever jeg det ikke. Han skriver bare - om det er her eller andre
stedet betyder ikke en døjt. Det er ikke menignen vi skal læse det, eller
kommer med råd/hjælp.

>Hvis muligheden forsvinder, så vil han blive forvandlet til den lokale
>landsbytosse.

Han er langt forbi det punkt.

Mvh Maria

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-02-11 16:47

Maria Frederiksen skrev den 13-02-2011 13:22:

> Du mener altså at folk, der er åbentlyst syge, bare skal ignoreres?

Næh, der er intet ondt i at ignorere nogen.

Du tager dig vel heller ikke af hele verdenens problemer.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Bo Warming

Dato : 16-02-11 03:16

gråzoner af sindsyge>Re: Helbred 10 Februar 2011
On Sun, 13 Feb 2011 13:22:25 +0100, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

>Du mener altså at folk, der er åbentlyst syge, bare skal ignoreres?

Åbenlys sygdom er legemlig sygdom

Vedr psykologiske problemer er alt en gråzone og intet er åbenlys

Hvis en hjernesvulst giver smerter, så terroristen i desperation
udløser selvmordsbombe på torv, så er vi også i gråzone, for andre
ville be om morfin fra lægen

Hvis stofskiftesygdom porfyri gir en britisk kong Georg3 smerter så
han er forpint og tæver tjener, så er det pinligt og kaldes sindsyge
for ikke at enevoldskongemagt får PR skadet. Men det er også gråzone

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-02-11 19:51

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
> Ignorer ham dog i stedet, tabernar

Det var dog et af de beste forslag længe

Der er ingen censur i denne gruppe, så alle - også Peter - kan skrive,
hvad de vil, men der er da ingen, der tvinger nogle til at læse hans
indlæg - jeg har sat et flter op, så jeg ikke ser hans indlæg, så jeg
finder svar/kommentarer mere irriterende, da de jo så smutter udenom
filteret.

Jan