Bluetooth tastatur til Iphone 4
Fra : regneark

Dato : 08-02-11 14:02

Hej

Jeg har lige anskaffet mig en iphone 4, og har læst at man kan anvende
bluetooth tastatur til Iphone.

Måske har jeg misforstået - jeg har en bluetooth tastatur fra
Logitech, som anvedes til min PC.

Har tændt bluetooth på Iphone, men den finder ikke mit tastatur.

Er det et specielt tastatur man skal anskaffe sig ?

Havde håbet at jeg kunne skrive sms via "alm" tastatur

Mvh.
Jan

Fra : Kent

Dato : 09-02-11 16:55

regneark formulerede spørgsmålet:
> [...]
> Logitech, som anvedes til min PC.
>
> Har tændt bluetooth på Iphone, men den finder ikke mit tastatur.
Er der ikke en connect-knap på tastaturet, som skal trykkes ind under
søgning?

--

Kent

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 09-02-11 17:00

On Tue, 8 Feb 2011 13:01:39 -0800 (PST), <regneark> wrote:
> [...]
>
> Er det et specielt tastatur man skal anskaffe sig ?
>
> Havde håbet at jeg kunne skrive sms via "alm" tastatur

Det vil vel ikke komme opp om det allerede er paret med en pc. Men ja,
et alminnelig tastatur blåtann tastatur skal virke.

(er du sikker på at det er blåtann, hvilken modell er det?).

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : regneark

Dato : 09-02-11 14:36

On 9 Feb., 16:59, Tor Einar Samdahl
<tei...@online.no.vil.itj.ha.no.spam> wrote:

> [...]
>
> --
> Tor Einar Samdahl
> "As usual I haven't really thought this out"

´Hej igen

Det et logitech MX 5500. Har en lille sender/modtager som indsættes i
usb - herpå er connect knap, ligesom der er connect knap på tastatur.
Har forsøgt at trykke på begge, men iphone finder intet.

Andre forslag ?

/Jan

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 09-02-11 22:45

regneark <janhastrup@gmail.com> wrote:

> [...]
> usb - herpå er connect knap, ligesom der er connect knap på tastatur.
> Har forsøgt at trykke på begge, men iphone finder intet.

Ja, den skal jo ikke være parret til til din computer, så tag usb dimsen
ud af PC'en og prøv igen.

/thomas

Fra : regneark

Dato : 10-02-11 09:11

On 9 Feb., 22:44, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Ja, den skal jo ikke være parret til til din computer, så tag usb dimsen
> ud af PC'en og prøv igen.
>
> /thomas- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Hej igen

Jep - det virker - nu, hvor jeg har taget-sender ud af pc.
Vil det sige, at jeg skal tage usb ud af pc hver gang jeg ønsker at
bruge logitech tastatur - eller er der en "smutvej"

Tak for hjælpen

/Jan

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 10-02-11 17:40

> [...]

> Vil det sige, at jeg skal tage usb ud af pc hver gang jeg ønsker at
> bruge logitech tastatur - eller er der en "smutvej"

Du skal hvertfald sørge for at det ikke er parret med noget inden du vil
forbinde med iPhonen.

Mit råd er at få et seperat tastatur til din iPhone ...

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 11-02-11 08:15

On 10-02-2011 17:10, regneark wrote:

> Hej igen
>
> Jep - det virker - nu, hvor jeg har taget-sender ud af pc.
> Vil det sige, at jeg skal tage usb ud af pc hver gang jeg ønsker at
> bruge logitech tastatur - eller er der en "smutvej"

Tastaturer kan som regel kun parres med een "partner", dvs. du skal
parre forfra, hver gang du skifter mellem computer og telefon.

Jesper \

Fra : regneark

Dato : 11-02-11 05:56

On 11 Feb., 08:15, Jesper Hartoft <ne...@hartoft.net> wrote:

> Tastaturer kan som regel kun parres med een "partner", dvs. du skal
> parre forfra, hver gang du skifter mellem computer og telefon.

> [...]

Hej

Ok - tak for svar - og god weekend.

Jan