RET:Rumpen i toiletbræt, LA-MF-spids vil r~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-11 19:15

   Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
papirnusseri hun hader.
I TV2news sir hun væk-med-bleer

Det skal være en ret at få rumpen i et toiletsæde når man skal

Man behøver ikke være uddannet for at følge en senil på toilettet

Det behøver ikke fordyre men sosuer må lære at prioritere

Evt genindføre natpotter o.lign

Venstres kommunal-pinger må hade sig selv i disse dage at de ikke gik
ind på Thyra Franks tanker, da hun var medlem hos dem.
De skorer kassen under bordet på ble-indkøb og kan lide at herse med
de gamle. De må nu begynde at nedprioritere sosu-papirnussernes
snobbebeskæftigelser - kaffe og dovenskab - og tvinge dem til at gi
de gamle hvad de ønsker.
Ledere bør også være i daglig kontakt med brugerne
Bl.a. ansætte mindre medhjælp og lade personale knytte sig til de
gamle så de kender hinanden og der ikke er udskiftning konstant
Venstre-toppen vil helst investere i højteknologi,, højtuddannet
personale og robotter.
LA vil med Thyra prioritere enkel forbedret levevis og nul bletvang
for gamle.Det kan betyde at de gamle lever længere. TRives man
mere,forbedres immnforsvaret. Vil unge acceptere at de gamle lever
længere, så de arver senere?

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-02-11 20:30

On 02/08/2011 07:15 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Det skal være en ret at få rumpen i et toiletsæde når man skal
>
> Man behøver ikke være uddannet for at følge en senil på toilettet

Jamen de gamle ved jo ikke hvornår eller hvad de skal.
Vil hun ødelægge tøj og møbler.

> Det behøver ikke fordyre men sosuer må lære at prioritere

Det har intet med pris at gøre

> Evt genindføre natpotter o.lign

Som de gamle falder over?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-11 20:58

On Tue, 08 Feb 2011 20:29:46 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jamen de gamle ved jo ikke hvornår eller hvad de skal.
>Vil hun ødelægge tøj og møbler.

Robotter og bleer er fremmedgørende og dræber - har du så travlt at få
de gamle kulet i jorden?

>Det har intet med pris at gøre

Nej vi skal ansætte Thyraagtigt personale til løn som nu

>Som de gamle falder over?

Min mor faldt på plejehjemmet om natten på vej til toilet
Du er sadist og bifalder at sosuer svarer på bøn om at blive fulgt på
toilet "Gør det i bleen"?

Thyra har normalt plejehjem-budget. men elskes

Mens vi venter på privatisering, så lad andres alderdom også forsødes
Thyra-style

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-02-11 21:13

On 02/08/2011 08:57 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Nej vi skal ansætte Thyraagtigt personale til løn som nu

> Min mor faldt på plejehjemmet om natten på vej til toilet

Og du tror at mor havde levet evigt, hvis der var onde plejehjem.

> Du er sadist og bifalder at sosuer svarer på bøn om at blive fulgt på
> toilet "Gør det i bleen"?

Så lad den gamle /betale/ for et Warming-hjem og warme hænder.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-11 22:47

On Tue, 08 Feb 2011 21:13:05 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Har du tænkt over om ikke mennesker og glæde er vigtigere end tøj og
møbler?

>Og du tror at mor havde levet evigt, hvis der var onde plejehjem.

Havde hun givet frihed til min far så havde han nok forsket som jeg og
ikke behøvet prostataoperation og dermed levet længere og da hun
levede for ham, så havde også hun levet længere derved

Kun sciencefiktion tosser mad lægeforgudelse og robot-mani og DNA-tro
har håb om at nedgangs-DK kan hamle op med Fjernøsten mht at forlænge
levealder - for os et par år evt, for dem et årti

Arbejdsglæde og job er det vigtige ikke videnskab

>Så lad den gamle /betale/ for et Warming-hjem og warme hænder.

Partiet er langt mere pro-privatisering end noget andet, så hun er god
nok

"Rom blev ikke bygget på een dag" (Ordsprog)

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 08-02-11 21:49

> [...]
>
> Thyra har normalt plejehjem-budget. men elskes
>
> Mens vi venter på privatisering, så lad andres alderdom også forsødes

LA er en sammenslutning af storbytosser. Jeg venter spændt på hvilket tosse
forslag konen Thyra vil komme med.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-11 22:09

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen
4d51ac32$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> LA er en sammenslutning af storbytosser. Jeg venter spændt på hvilket
> tosse forslag konen Thyra vil komme med.

Well, Kurt H. Nedergaard. Et eller andet sted tror jeg ikke, du er den helt
rette til at vuirdere, hvem der er tosse, og hvem der ikke er. Men ingen
grund til at lade intellektuel underkapacitet begrænse sig - vel?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-11 22:58

On Tue, 8 Feb 2011 22:08:54 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>rette til at vuirdere, hvem der er tosse, og hvem der ikke er. Men ingen
>grund til at lade intellektuel underkapacitet begrænse sig - vel?

En Thyra som social-minister vil nedtrappe lovjungle - ikke
personangribe som Jens Bruun

På en uteoretisk bondedattermåde er hun BOLD EJ MAND

Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-11 22:55

>LA er en sammenslutning af storbytosser. Jeg venter spændt på hvilket tosse
>forslag konen Thyra vil komme med.

Hun er næsten bysbarn med dig, Skørping skabte hende
Livsværket som plejehjemsforstander er i Københavns Amt men ikke i den
røde Københavns Kommune.

Akademisk storbytosseri er det modsatte af hvad Thyra Frank står for

"Det er bedre at studere med måde end at blive gal af for megen
lærdom.Ludvig Holberg

"Vi må ikke stræbe så meget efter at leve længe som efter at leve vel,
og når vi level vel, så er livet langt. Holberg

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-11 06:43

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Jamen de gamle ved jo ikke hvornår eller hvad de skal.
>Vil hun ødelægge tøj og møbler.

Med normal normering sikrer Thyra at der følges på toilet, hvad andre
plejehjem nægter

>Det har intet med pris at gøre

Nej, kun en svinsk attitude hos sosuernes bagmænd er grund til, at
ikke alle gamle har det så godt som dem hos Thyra Frank

>Som de gamle falder over?

;Min farbror tissede i natpotte om natten sidst halvdel af sit
91-årige liv. Den stod under hans seng, og han kan umulig have faldet
over den

Fra : Vidal

Dato : 08-02-11 21:29

Den 08-02-2011 19:15, Bo Warming skrev:
> Thyra Frank har i sit plejehjem en kommunal souchef til det
> papirnusseri hun hader.
> I TV2news sir hun væk-med-bleer

Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
blive en underholdende valgkamp fra de liberales
side.

Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.

Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
overgå kuglekasteren i tossede forslag.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-11 22:31

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d51a7a0$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
> blive en underholdende valgkamp fra de liberales
> side.

Kolind og Poulsen har aldrig været medlemmer af Liberal Alliance. Men det er
selvfølgelig en ligegyldig "detalje" - ikke Villy Dalsgaard?

> Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
> navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
> sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.

Er det dit kristne sindelag, der får dig til at angribe personens udseende
og madindtag, eller er det bare dit hykleriske, alt for lille mennesker, der
stikker sit ækle ansigt frem?

> Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
> overgå kuglekasteren i tossede forslag.

Hvilke forslag er det lige, du tænker på?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-11 23:07

On Tue, 8 Feb 2011 22:30:59 +0100, "Jens Bruun"
> [...]

>stikker sit ækle ansigt frem?

>Hvilke forslag er det lige, du tænker på?

Samuelsen har fattet at politikeres stadig mindre magt er som
SKUESPILLERE og

medier&EU er første og anden statsmagt

Fra : Vidal

Dato : 08-02-11 23:53

Den 08-02-2011 22:30, Jens Bruun skrev:
> [...]
>
> Kolind og Poulsen har aldrig været medlemmer af Liberal Alliance. Men det er
> selvfølgelig en ligegyldig "detalje" - ikke Villy Dalsgaard?

Nåja, hvad var Samulsen kaldte sig dengang? Ny Alliance?
Er det åndelige indhold ændret siden de glade tider, hvor
Khader desværre kom til at spolere hele festen.

> Er det dit kristne sindelag, der får dig til at angribe personens udseende
> og madindtag, eller er det bare dit hykleriske, alt for lille mennesker, der
> stikker sit ækle ansigt frem?

Jeg er ikke selv i stand til at afgøre det, men du har
uden tvivl et forslag. Jeg synes, nu ikke hun er ækel,
blot overvægtig.

> Hvilke forslag er det lige, du tænker på?

Med hr Olsen? Han sammenlignede Anni Fønsby med Jønke,
feks, og hun er endda næringsdrivende og en potentiel
vælger. Måske har han fremmedgjort sit lille luderparti
for alle andre ludere. Og nu vil Jønke sikker heller ikke
stemme på partiet.

Jeg finder det interessant Anders Samuelsen har fundet
en ny far i Lars Seier og en mor i Ayn Rand.

En tidligere sidegadevekselerer og en bistandsmodtager
er hhv penge og ånd for det raske lille parti, der
vanemæssigt samler en hvilken som helst celebagtig person
op, der byder sig til.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-02-11 09:38

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d51c93a$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Nåja, hvad var Samulsen kaldte sig dengang? Ny Alliance?
> Er det åndelige indhold ændret siden de glade tider, hvor
> Khader desværre kom til at spolere hele festen.

Er du dum, eller spiller du bare rollen skræmmende godt?

> Jeg er ikke selv i stand til at afgøre det, men du har
> uden tvivl et forslag.

Ja. Og det har du nok også, når du får tænkt dig lidt om, eller når du er
mere ædru.

> Jeg synes, nu ikke hun er ækel,
> blot overvægtig.

Der er kun én, der er ækel hér - og det er vist ikke Thyra Frank

> [...]
> vælger. Måske har han fremmedgjort sit lille luderparti
> for alle andre ludere. Og nu vil Jønke sikker heller ikke

Når du nu er færdig med at svovle og kalde et parti, du ikke sympatiserer
med, for "luderparti" og politiske modstandere for "ludere", så vil du måske
overveje at svare på dét spørgsmål, jeg stillede dig`? Sprittågerne er vel
lettet nu?

Lad os tage den igen: Hvilke "tossede forslag fra kuglestøderen" er det
lige, du tænker på, når du skriver "Hende forventer jeg mig meget af, måske
vil hun kunne overgå kuglekasteren i tossede forslag"?

> Jeg finder det interessant Anders Samuelsen har fundet
> en ny far i Lars Seier og en mor i Ayn Rand.

Nå. Og jeg finder dine interesser uendeligt uinteressante.

> En tidligere sidegadevekselerer

....som har banket en milliard-virksomhed op, der beskæftiger hundredevis af
medarbejdere til glæde for hele samfundet. Og kom nu med dine sædvanlige
injurier om, at Lars Seier skulle have begået noget ulovligt...

> og en bistandsmodtager

Uh, en *bistandsmodtager*. Så'en én, der ikke engang er et rigtigt menneske.
Fy for pokker da.

> er hhv penge og ånd for det raske lille parti, der
> vanemæssigt samler en hvilken som helst celebagtig person
> op, der byder sig til.

Nåja. Forskellen til Gucci-Helle, Ritz Bjerregaard og Honecker-Sohn er
selvfølgelig stor.

Og hvorfor dog beskæftige sig med det politiske indhold, når man kan nøjes
med at være snothamrende indskrænket og holde sig til at angribe folks
kropsvægt, tidligere liv og forbilleders indtægtsforhold.

Du er eddermame sørgelig, Villy Dalsgaard.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 09-02-11 10:07

Den 09-02-2011 09:37, Jens Bruun skrev:

> Nåja. Forskellen til Gucci-Helle, Ritz Bjerregaard og Honecker-Sohn er
> selvfølgelig stor.

Den er afgrundsdyb.

> Og hvorfor dog beskæftige sig med det politiske indhold, når man kan nøjes
> med at være snothamrende indskrænket og holde sig til at angribe folks
> kropsvægt, tidligere liv og forbilleders indtægtsforhold.

Som jeg husker det, har du i flere diskussioner brugt
folks kropsvægt, som argument. Er det ikke rigtigt?

Og det er da ikke så dumt at tage folks liv og omdømme
i betragtning, når man skal vurdere andre.

Er det ikke det, man normalt gør, når man skal vurdere
andre mennesker?

Måske burde I overveje at invitere Stein Bagger ind i
partiet, han passer vel egentligt fint ind i den
liberale profil, som den initiativrige entrepenør. I kan
jo bare se bort fra hans tidligere liv og indtægtsforhold,
så bliver han jo en rigtig spændende person politisk, at
have med i den liberale flok.

Det er en skam, han er i fængsel, måske kan Jensby blive
hans suppleant, han er vel ikke røget bag tremmerne endnu?

> Du er eddermame sørgelig, Villy Dalsgaard.

Sikkert ud fra et liberalistisk og et højresnoet synspunkt.

Jeg er jo som troll at betragte i denne gruppe -> taler
mod gruppens overvejende grundsyn og konsensus.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-02-11 11:09

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d525920$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Sikkert ud fra et liberalistisk og et højresnoet synspunkt.

Nej. Det er vurderet ud fra et såre menneskeligt synspunkt.

> Jeg er jo som troll at betragte i denne gruppe -> taler
> mod gruppens overvejende grundsyn og konsensus.

Ja. En troll er du. Undgår behændigt at svare på de ubehagelige spørgsmål,
og nøjes med at bruge krybdyrhjernen. Men det er du til gengæld rigtig god
til. Din gud er sikkert stolt af dig og dine menneskelige egenskaber. Din
plads i evigheden ved siden af Jesus *er* sikret. Det kan der ikke herske
tvivl om. Og så er resten jo li'ssom ligemeget - ikke Villy Dalsgaard?

Skal vi tage spørgsmålet for tredie gang, Villy Dalsgaard, eller er det
egentligt spild af tid, fordi du bare klipper alt det ubehagelige væk, når
du "svarer"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 09-02-11 12:10

Den 09-02-2011 11:09, Jens Bruun skrev:
> Vidal<vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d525920$0$36587$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Nej. Det er vurderet ud fra et såre menneskeligt synspunkt.

Er det dine egne synspunkter, du betegner som sådan.
Såre menneskelige?

> [...]
> plads i evigheden ved siden af Jesus *er* sikret. Det kan der ikke herske
> tvivl om. Og så er resten jo li'ssom ligemeget - ikke Villy Dalsgaard?

Du har ikke fattet meget af kristendommen. Din
tilknytning til LA tyder på, du heller ikke har
fattet så meget af politikken.

> Skal vi tage spørgsmålet for tredie gang, Villy Dalsgaard, eller er det
> egentligt spild af tid, fordi du bare klipper alt det ubehagelige væk, når
> du "svarer"?

Jeg tror, jeg har svaret i mit andet indlæg til dig.
Hvis du stadigt er i tvivl, er du naturligvis
velkommen til at spørge igen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Kim Larsen \(på AltB~

Dato : 09-02-11 13:50

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Sikkert ud fra et liberalistisk og et højresnoet synspunkt.
>
> Jeg er jo som troll at betragte i denne gruppe -> taler
> mod gruppens overvejende grundsyn og konsensus.

Det som du poster i denne gruppe har intet med trolleri at gøre. At trolle
er efter min definition at skrive noget som man ikke mener bare for at
provokere en reaktion frem. Jeg opfatter ikke dine indlæg som at have det
formål. Nyhedsgruppe hærges af en række fjolser fra det yderste højre
bestående af tilhængere af typisk Liberal Alliance og Dansk Folkeparti. Men
det er ikke ensbetydende med at det er nyhedsgruppens grundsyn om man
overhovedet kan tale om sådan et. Sagen er bare den at det ovennævnte
sammenrend på det yderste højre råber så meget op som de gør, derfor farves
gruppen endnu værre end det i virkeligheden er.

Republikaner, krigsmodstander, atomkraftmodstander og EU-modstander
Stop Danmarks krige NU ! E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 09-02-11 15:58

> Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> 4d51c93a$0$36585$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

Ja lad os se bort fra det.

> Er du dum, eller spiller du bare rollen skræmmende godt?

Ja men ikke destop mindre kan man jo mistænke hr Samuelsen for at være en
politisk vendekåbe og levebrødspolitiker.

..

Som er synonymt med en bondefanger, en evne han har forfinet med tiden til
det virtuose.

> ...som har banket en milliard-virksomhed op, der beskæftiger hundredevis
> af medarbejdere til glæde for hele samfundet. Og kom nu med dine
> sædvanlige injurier om, at Lars Seier skulle have begået noget ulovligt...

På den ene side ja, men beskyldningener om svindel er mildest talt kun
blevet værre med tiden omend de har klaret frisag, da den slags er meget
svært at bevise. Hvad jeg finder meget frastødende er at de her 2 fyre er
blevet milliardærer og de vil ikke betale så meget som en krone til det
samfund der har gjort dem stinkene rige.

Fra : Vidal

Dato : 09-02-11 12:04

> [...]
>
> Kolind og Poulsen har aldrig været medlemmer af Liberal Alliance. Men det er
> selvfølgelig en ligegyldig "detalje" - ikke Villy Dalsgaard?

I denne sammenhæng jo. Jeg peger på A. Samuelsens
karriere de seneste år, hans meninger har næppe
ændret sig og han samler stadigt de små berømtheder
op til at stille for hans parti.

Kan du nævne nogle politiske forskelle mellem NA
og LA? Eller bare nogen forskelle overhovedet
udover Khader ikke er med? Var Lars Seier ikke med i
NA?

> Er det dit kristne sindelag, der får dig til at angribe personens udseende
> og madindtag, eller er det bare dit hykleriske, alt for lille mennesker, der
> stikker sit ækle ansigt frem?

Jeg forstår ikke formuleringen, 'eller er det bare dit hykleriske,
alt for lille mennesker,'. Du har brugt den to gange, så et eller
andet må det vel betyde? Vil du omformulere det til noget
forståeligt?

> Hvilke forslag er det lige, du tænker på?

Jeg forestiller mig, hvilke forslag vi kan forvente os af
Joakim B. Olsen med de meninger, han giver udtryk. F.eks.
hans tydelige afsky for bøsser, som må siges at være
kontroversielt indenfor et parti, der har to bøsser, der
ligger over ham i partihierakiet, eller hans holdning til
sort arbejde, hans holdning til små næringsdrivende. Jeg ved
ikke, hvor meget du kender til hans udtalelser, men har du
kigget det mindste på dem, må du vel også indrømmer, det
ser ud som vi får en politiker, der vil udtale sig af af
karsken bælg uden de politiske forbehold professionelle
politikere normalt anvender.

Mere ligger der ikke i det.

Jeg synes, den baggrund, vi allerede har fået demonstreret,
ser ud til at kunne give næring til mange aparte forslag.

Jeg håber, den kraftige kvinde vil give ham kamp til stregen.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 08-02-11 23:04

>Ja, vi mindes Kolind og Poulsen. Dette skal nok
>blive en underholdende valgkamp fra de liberales
>side.

Jeg mindes vort parlaments nr 3 efter Glistrup og Grundtvig
- Kresten Poulsgaard

>Gad vide om hun vil løsrive Amager i liberalismens
>navn eller hvilket politisk projekt hun nu tager til
>sit velnærede og kombinerede hage/brystparti.

Hun har vel ligegyldig hormonforstyrrelse - og elsker livet og mad, wy
not, og er uforfængelig

>Hende forventer jeg mig meget af, måske vil hun kunne
>overgå kuglekasteren i tossede forslag.

Hendes vilje ligger i Samuelsens lomme og hun var ikke holdt 20 år som
plejehjemsforstander hvis ikke hun lod sig råde og uddelegerede til
specialister og er hævet over infighting

Fra : Vidal

Dato : 09-02-11 00:25

Den 08-02-2011 23:03, Bo Warming skrev:

> Jeg mindes vort parlaments nr 3 efter Glistrup og Grundtvig
> - Kresten Poulsgaard

Ok, ja. Han var da også ubetalelig. Danmark er for
lille et sprogområde til egen billet og Skal A wælge
mellem frihed og kommunisme, så wælger A øhhh...

> Hun har vel ligegyldig hormonforstyrrelse - og elsker livet og mad, wy
> not, og er uforfængelig

Jeg skulle lige til at skrive, hun ikke kan gøre for,
hvordan hun ser ud, men mon ikke hun gør. Måske kan hun
blive sundhedsminister?

Ja, lad os se.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-11 02:19

On Wed, 09 Feb 2011 00:25:11 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]

Hun har nævnt blesag men ikke stillet lovforslag p.t.

>Ja, lad os se.

For at angribe den folkelige Thyra, skal man altså opdigte
fejlcitering af Poulsgaard.
Vidal undlader at kommentere hendes hovedsag - at gamle ikke skal
tvinges til bleer
Her har Vidal en medskyld i et kæmpeonde a la Holocaust,
så han fortrænger sin underbevidstheds sadisme mod de gamle og
fortier,
at kun Thyra har empati og opskrift på at nedbringe behandlervæsenets
grusomhed
Hun evner noget praktisk og gør det, hvormange politikere kan det?
Hendes institution har normalt budget. Så hun beviser at paradisagtige
reformer intet koster

Fra : Vidal

Dato : 09-02-11 10:35

Den 09-02-2011 02:19, Bo Warming skrev:

> Hun har nævnt blesag men ikke stillet lovforslag p.t.

Det skal nok komme. Jeg hørte en rammende karakteristik
af Jørgen Poulsen i går, han kom ind i NA som en Gud,
og gik ud som en klovn.

> For at angribe den folkelige Thyra, skal man altså opdigte
> fejlcitering af Poulsgaard.

Indrømmet jeg lavede en fejl i citatet, det var
naturligvis, 'skal A vælge mellem frihed og sult,
så vælger A, ...

Ud over Poulsgaards politiske vittigheder, mere eller
mindre frivillige, var der jo ikke meget ved personen,
som politiker i praksis.

Men jeg har hørt hans første revyoptræden var tæt på
genial.

> Vidal undlader at kommentere hendes hovedsag - at gamle ikke skal
> tvinges til bleer

Jeg vil skide på de bleer.

> Her har Vidal en medskyld i et kæmpeonde a la Holocaust,

Hehe, jo. En yderst rimelig sammenligning.

> så han fortrænger sin underbevidstheds sadisme mod de gamle og
> fortier,

Det tror jeg ikke, flere af mine bedste venner er
gamle.

> at kun Thyra har empati og opskrift på at nedbringe behandlervæsenets
> grusomhed

Ja, vi takker Gud for, hendes genialitet nu kan spredes
ud til hele folket.

> Hun evner noget praktisk og gør det, hvormange politikere kan det?

Det er et godt spørgsmål. DJØF'erne er jo ikke kendt for
deres praktiske viden om noget som helst.

> Hendes institution har normalt budget. Så hun beviser at paradisagtige
> reformer intet koster

Under et panser af fedt, hviler der et hjerte af guld?
Maranatha!

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Martin Larsen

Dato : 09-02-11 11:43

On 02/09/2011 10:34 AM, Vidal wrote:

> [...]
> mindre frivillige, var der jo ikke meget ved personen,
> som politiker i praksis.
>
> Men jeg har hørt hans første revyoptræden var tæt på

"den er slimet, den er slasket, den er aldrig blevet vasket"

Den må have taget "syltetøjsglas" i BW's sofahjørne

Fra : Vidal

Dato : 09-02-11 12:13

Den 09-02-2011 11:42, Martin Larsen skrev:

> "den er slimet, den er slasket, den er aldrig blevet vasket"

Den stammer nu fra hans oplæsning af Kristian Bjørnkær
fra folketingets talerstol, såvidt jeg ved.

> Den må have taget "syltetøjsglas" i BW's sofahjørne

Nu ikke så ond mod Bo. Han bliver deprimeret, selv om
ord ikke kan såre ham.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 10-02-11 00:52

On Wed, 09 Feb 2011 12:12:39 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Den stammer nu fra hans oplæsning af Kristian Bjørnkær
>fra folketingets talerstol, såvidt jeg ved.

>Nu ikke så ond mod Bo. Han bliver deprimeret, selv om
>ord ikke kan såre ham.

Jeg blir deprimeret når jeg har brugt en sommer på at opbygge et
plankeværkskunstærk med liberalilstisk budskab og SF-pampere og politi
kræver fjernelse - men så vælger jeg Thyra Frank kuren et enkelt glas
vin og det går over
Kommunens ord sårede FORDI DE VAR FORSYNET MED TRUSSEL OM HÆRVÆRK (som
jeg nu selv har måtte udføre)
Mht Lyriks og Martins ord, så er deres dårlige reklame jo bedre end
ingen. Faktuel debat foretrækkes, for den unødvendige hudsvamp som
bleer gir, er et emne der fortjener saglighed
At jeg pga mit DNA har stærk kropslugt uanset vaskehyppighed, er en
sag som ikke påfører nogen smerter eller gene sammenlignelig med
bleers

Jeg ved jo godt at når VidalMartin nazihetzer mod mine ord så må jeg
have ramt plet og modargumentation er umulig så mudder=falliterklæring
blir nødvendig

Fra : Bo Warming

Dato : 09-02-11 23:57

On Wed, 09 Feb 2011 11:42:59 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>"den er slimet, den er slasket, den er aldrig blevet vasket"

Den linie havde en dansk digter indsat i børnesang og fået statsstøtte
til sin udgivelse
At skoler pressede sådant ned over børnene var han modstander af og
fik serveret med fiin humor - for forældre ejer børnene og bør
respekteres
>Den må have taget "syltetøjsglas" i BW's sofahjørne

Der var klog frihedstrang a la Lotte Frank i Poulsgaards lovforslag og
hans revy-job viste at han ikke var snobbet men gerne legede med i
rød underholdning, hvilket gjorde ham endnu mere folkekær

Jeg eksperimenterer ingeniørmæssigt med bedre løsninger end toilet når
alder gør tingene problematiske.

Helt som hos Poulsgaard er tanken at man skal aldrig skamme sig over
andet end vold,tyveri og løgn

Hvem er uenig i det?

Nogle er gode til at få andre til at føle sig godt tilpas.Andre er
ikke. Pollitikere skal bedømmes på lovforslag og her var
ex-kommunisten Poulsgaard ikke stiv og musliminviterende som fx Ole
Sohn. De bedste dele af DF bygger videre på det nybrud som han var med
til
Væsentligt i disse dage bør være "Hvordan kan Thyra Frank nedbringe
sit sygefravær til 1,5% ved at lade personale og patienter spise
sammen" ? Og når hun kan lade bleer være frivillige, hvorfor kan ikke
alle?
Tør vi holde op at lade plejehjem være kz-agtige eller skal vort
selvhad blive ved at gå ud over de døende? Har kan vi i DK gøre noget
som andre kan lære af- hvilket ikke er sket siden HCAndersen

Skal vi fortsat vise morfar foragt om at han ødelægger møblerne hvis
ikke bletortur?

Thyra er ikke en dyr velmener. Hun klarer alt på normalbudget og
danskere er for første gang tilfredse med hvad de får for
skattepengene. Ros til LA for mod til at afvise skrankepaveri

Fra : Patruljen

Dato : 09-02-11 05:00

On 9 Feb., 12:09, Vidal <vi...@webspeed.dk> wrote:

> Du har ikke fattet meget af kristendommen. Din
> tilknytning til LA tyder p , du heller ikke har
> fattet s meget af politikken.

Nå - ja. Villy Dalsgaards standard svar når snakken falder på
kristendom. "Du har ikke fattet meget af kristendommen." Hvorefter
Dalsgaard lyver, citatfusker og forsøger at devaluere efter bedste
evne :)

Villy Dalsgaards specielle version af kristendommen går ud på, at Gud
har stillet så store krav og forventninger til ham, at han ligeså godt
kan oppgive at forsøge at indfri dem. Han´s håb er frelsen -

De skumle jøderne har forfalsket GT og har skrevet Jesus ud af bogen.
Derfor skal man ikke sætte lid til de originale hebraiske skrifter,
men holde sig til de kristne tilrettelser. Og man må ikke misforstå
rækkefølgen og forstå tingene sådan, at de kristne har skrevet Jesus -
ind i GT. De græske oversættelser er nemlig ældst :) Osv. osv -

Men selv med kristne ,fuskerier, tilrettelser eller "korrektioner",
alt efter temperament, er GT alligevel jødernes. Det er vist
nogenlunde det. Villy Dalsgaards kristendom fordrer ingen
studenterhue. Tværtimod -