Printerproblemer
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-08-01 16:32

(Jeg ved ikke om denne gruppe er i gang for tiden. Den yngste
tråd der viser sig hos mig er fra 25. maj...)

Har nogen af jer erfaringer med Hewlett Packards HP DeskJet 930C?

Mit problem er at dyret tilsyneladende ikke vil nøjes med at
udskrive sort-hvide billeder *kun* i sort, men forsøger - selvom
farvepatronen er (næsten) tom - at lægge farver på. Med det
resultat at printet blir noget underligt blegt regnbuefarvet
fnidder som er hverken eller.

Og farvepatronen *skal* åbenbart sidde i, selvom den er tom?

Ærlig talt: er jeg en bøf - eller er HP'en noget bæ?

--
Mvh.: Jørgen; tag den!
www.grandt-aarhus.dk

Fra : Madsen

Dato : 09-08-01 16:58

"Jørgen Grandt" <Grandt@OnCable.dk> skrev:

> (Jeg ved ikke om denne gruppe er i gang for tiden. Den yngste
> tråd der viser sig hos mig er fra 25. maj...)

Mener du hermed at du ikke kan se nyere indlæg end nogle
der er sendt d. 25 maj?

Muligvis er problemet at TDC har skiftet deres newsserver ud
for et stykke tid siden.
Når du bruger Outlook Express, skulle løsningen være følgende:
"Funktioner, Indstillinger, Vedligeholdelse, Ryd op nu, Nulstil."

Prøv derefter at hente indlæg fra gruppen igen og se så om der
ikke kommer nyere indlæg nu.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-08-01 21:40

Madsen <madsens@whomail.dk> skrev bl.a.:

> Mener du hermed at du ikke kan se nyere indlæg end nogle
> der er sendt d. 25 maj?

Jeps, det var det jeg mente.

> Når du bruger Outlook Express, skulle løsningen være følgende:
> "Funktioner, Indstillinger, Vedligeholdelse, Ryd op nu,
Nulstil."

Tusind tak! Det var dét der skulle til.

--
Mvh.: Jørgen; tag den!
www.grandt-aarhus.dk

Fra : Rolf Nordahl

Dato : 10-08-01 01:43

> [...]
> farvepatronen er (næsten) tom - at lægge farver på. Med det
> resultat at printet blir noget underligt blegt regnbuefarvet

Har du prøvet følgende: Udskriv > egenskaber > fanebladet "avanceret" > sæt
kryds i "udskriv i gråtoner"

med venlig hilsen
Rolf Nordahl

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 10-08-01 21:41

Rolf Nordahl <rolfnordahl@get2net.dk> skrev:

> Har du prøvet følgende: Udskriv > egenskaber > fanebladet
"avanceret" > sæt
> kryds i "udskriv i gråtoner"

Jeps. Det blir det ikke bedre af!

--