Holder til iPhone 4 vs. iPhone 3?
Fra : -=JF=-

Dato : 03-02-11 22:15

Jeg får en iPhone 4 i morgen eller på mandag, og så melder spørgsmålet
sig...
Passer 4'eren til den håndfri installation jeg har til 3'eren i bilen?

--
Mhv.
John

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 04-02-11 06:29

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Passer 4'eren til den håndfri installation jeg har til 3'eren i bilen?

måske, kommer an på designet....
Jeg måtte tilkøbe en dims til min Navigon holder, men den er også
designet specielt til iPhone, som skal monteres uden evt. case.
--
MA @ 55.01.46N/11.50.38E www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse
-- and don't forget to boogie

Fra : Per Jensen

Dato : 04-02-11 10:22

On 03/02/11 22.15, -=JF=- wrote:
> Jeg får en iPhone 4 i morgen eller på mandag, og så melder spørgsmålet
> sig...
> Passer 4'eren til den håndfri installation jeg har til 3'eren i bilen?

Med tanke på udformningen af telefonen, nej, så passer det nok ikke sammen.

Jeg havde en holder til iPhone 1G fra Brodit, der passer en 3G(s) ikke
ned i uden at man volder den i. Jeg har planer om at forsøge mig med en
rundfil at udvide den lidt i siderne.

// Per.

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-02-11 16:55

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Jeg får en iPhone 4 i morgen eller på mandag, og så melder spørgsmålet
> sig...
> Passer 4'eren til den håndfri installation jeg har til 3'eren i bilen?

Selv om de ser ret forskellige ud, så passer Garmins Car Kit sjovt nok
til begge iPhones. De må således have noget nær de samme dimensioner.
Med iPhone 4 skal man blot sætte et afstandsstykke på kontakten på
bagsiden nær bunden, da iPhone 4 er lidt tyndere. Man kan selv lave det,
men Garmin laver også en gummiklods, man kan få gratis sendt fra dem.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : -=JF=-

Dato : 05-02-11 12:42

Den 03/02/11 22.15, -=JF=- skrev:
> Jeg får en iPhone 4 i morgen eller på mandag, og så melder spørgsmålet
> sig...
> Passer 4'eren til den håndfri installation jeg har til 3'eren i bilen?

Tak til alle tre for svarene.

Min holder er en Brodit, (en plydsbeklædt sag og nu hvor jeg har
kigget efter, kunne jeg godt forestille mig at den godt kan holde fast i
4'eren.

Den kom ikke med posten i går, så jeg må vente med at få syn for sagn
til på mandag.

Det jeg var mest bekymret over, var om ladestikket i bunden var placeret
ens på de to modeller.

Jeg havde tidligere en HTC Touch Cruice, også med håndfri montering i
bilen. Da mobilen så stod af, købte jeg en HTC Touch Cruice 2, da de to
telefoner var meget ens i ydre dimensioner... Og den nye telefon passede
da også perfekt i holderen - men man havde vende ladestikket 180 grader,
og flyttet det en millimeter eller to i forhold til den gamle telefon.

At skifte bilinstallation, og skifte bordladere...
Far er ikke sur, far er skuffet!!

--
Mhv.
John