Importér bruger
Fra : Esben

Dato : 03-02-11 15:57

Nogle bud på hvor lang tid det tager at importerer en bruger på ca 66 GB
via firewire 400. Skal lige give min niece en hånd med at skifte
maskine...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 03-02-11 16:44

esha@nospamget2net.dk (Esben) writes:

> Nogle bud på hvor lang tid det tager at importerer en bruger på ca 66 GB
> via firewire 400. Skal lige give min niece en hånd med at skifte
> maskine...

Firewire 400 kan max klare en 30-40 MB/s med fuld skrue og det er det
aldrig med små filer og dem er der mange af.

Dvs mindst en time, og formentligt mere.

Sæt mindst en aften af til projektet, og gerne en weekend, så bliver I
kun positivt overraskede :)

Fra : Esben

Dato : 07-02-11 20:49

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110203 <nospam0002+20110203@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Dvs mindst en time, og formentligt mere.
>
> Sæt mindst en aften af til projektet, og gerne en weekend, så bliver I

78,8 GB på 1:24!

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 07-02-11 23:29

> 78,8 GB på 1:24!

Se se, mindstetiden var ikke så skæv endda.

Hvad lavede I så resten af weekenden?