Unlock af Siemens S40
Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 09-08-01 15:42

Hvem kan klare subj.? Den er locked til Sonofon.

Mvh. Jens Beltofte Sørensen

Fra : Jens Karstoft

Dato : 09-08-01 23:18

Sonofon låser ikke den type telefon, så du kan frit bruge alle simkort i
den!

Med Venlig Hilsen

Jens Karstoft
Tlf 22119265
www.unlockzonen.dk

Fra : Jens Beltofte Sørens~

Dato : 10-08-01 11:22

"Jens Karstoft" <Jens071@pop.k-net.dk> skrev i en meddelelse
> Sonofon låser ikke den type telefon, så du kan frit bruge alle simkort i
> [...]

Det er rigtigt, jeg har lige snakket med Sonofon.

Mvh. Jens Beltofte Sørensen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 10-08-01 15:43

Hej

> Sonofon låser ikke den type telefon, så du kan frit bruge alle simkort i
> den!

Af ren nygerighed: hvad menes med den type telefoner, er der andre modeller
imeller der ikke låses, - og hvorfor ikke, og til sidst er de, Sonofon, der
ikke gør det. ?

/C.T.

Fra : Jens Karstoft

Dato : 10-08-01 16:48

Hej,

> [...]
modeller
> imeller der ikke låses, - og hvorfor ikke, og til sidst er de, Sonofon,

Jeg mente nu bare alle Siemens S40, da jeg skrev af den type..
Dog ved jeg at alle nye 8210 for tiden heller ikke er låst når du køber dem
med Sonofon abonnement. Ellers hvis man er i tvivl kan man bare spørge en
ekspedient i en Sonofonbutik
Hvorfor de ikke låses, tjaee.. jeg ved det ikke, men måske fordi de fra
Sonofons side har valgt at droppe det pga. for store udgifter..

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk