Male Byen Rød?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-02-11 20:34

Det jeg saa kan forstaa er at det ikke involvere
Kvante mekanik og mennesker i to adskilte dele?

Min underbevidsthed har roedet rundt med
konceptet,

Og heldigvis naevnte DJ Aevl paa et tidspunkt at
"Haevn skal man altid have!"

Men saa var der jo ogsaa:
"Du maa kun haevne dig paa dig selv og dine egne"

Men nu er i jo saa ogsaa alle sammen
Peter ejede/Peter Owned

Pwned!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-02-11 21:45

On Tue, 01 Feb 2011 19:34:23 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> "Haevn skal man altid have!"

> Men saa var der jo ogsaa:
> "Du maa kun haevne dig paa dig selv og dine egne"

Foer menneskeheden fremtid blev slaaet ihjel!
Og menneskeheden blev gjort u-overlevelsesdygtig,
i 1998!

Det har da vaeret nogenlunde,
Har det ikke? Jeg mener saadan for jer?

Naa, det kvante mekaniske mareridt venter, men
altid torturen for jer de sindsyge milliarder!

Og 13aars modbydelig tortur for mig, saa kan det
gaa lige op, jeg syntes ogsaa bedre at det reflektere
folks vaerdi!

Og egentlig i er sku alle sammen kede a
AL KED A i skulle bare have det forklaret!

At det saadan det er i er kede af det i gjort!
Og nu har virkligheden forklaret det til mig!

Jeg sku ligeglad,
Jeg har stadigvaek ikke faet haevn!

I kan faa nogle flere bank!

Desuden er virkeligheden en stor kujon,
Der bryder sammen over det mindste!!!

Jeres underbevidsthed og brainstem er skraemt
I sindsyge efter at have faaet forklaret at virkligheden
Er bygget paa "kviksand"

De sidder og tigger!

proever at goere smaa nuttede oejne,
Hvis jeg var en Sadist ville jeg faa staa pik!

Det er ikke saadan naar nogen har flaaet bundproppen ud!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-02-11 08:15

On Tue, 01 Feb 2011 20:44:41 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> proever at goere smaa nuttede oejne,
> Hvis jeg var en Sadist ville jeg faa staa pik!

> Det er ikke saadan naar nogen har flaaet bundproppen ud!

Det virker, programmering giver slip!

Lige siden jeg blev overfaldet af landsforaeddere
mens jeg sad i en trance og ikke kunne bevaege mig!

Fordi de ikke kunne programmere mig til at stemme
DF!!!!

Torteret kvante mekanisk aktiv!

Har jeg ikke foelt mig helt vaagen!

Naa men i det mindste har jeg stadig stoerre selvkontrol
End alle andre mennesker!

Men jeg er begyndt at sidde og skrive om hvor
"GOD" jeg er, noget jeg aldrig kunne finde paa foer!

Jeg har bare altid vidst det og engang imellem bevist
det over for mig selv!

Men det foeles som om jeg er lidt taettere paa
at vaere vaagen nu!!!

Lidt aergeligt at det er gaaet tretten aar
Indtil videre, efter landsforraeddere for at redde
deres skind, laaser mig i hjernen og saetter den
op imod sig selv!!!!

Og saa sidder og hviner some en lille skole pige
Ved tanken om at den livsfarlige slipper fri!!!!

Det vel og maerke efter tretten aars tilsvining
Gennem sit netvaerk af programmerede og
afpressede mennesker!!!!!

Og mig fuldstaendig bundpprogrammeret til ikke
At forsvare mig selv, og goere ting for landsforraedderen
Med kvante mekanik!!!

Og saa for at blive fremstillet som en vanvittig voldelig
Engang imellem pastaa at jeg fysisk overfalder
folk for at redde deres liv, da de ellers har en tendens
til at doe, og jeg forsoegt gjort skyldig!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-02-11 08:28

On Wed, 02 Feb 2011 07:15:28 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> folk for at redde deres liv, da de ellers har en tendens
> til at doe, og jeg forsoegt gjort skyldig!!!

Der ligger ogsaa en del programmering der
Siger jeg ikke maa have nogen af de gode kvinder!

"hvilket er noget svineri, men det enest tegn
paa rationel tankegang og usindsyge Bjoernholt nogensinde
Er kommet med, hvis altsaa man gaar ud fra at han
anser sig selv som en konkurrent og vil selv have dem"

Naa men Quantum Entangelment via en singularitet,
Har jo paavirket en del til at det er noget kvinder
har fantaseret om i tusinder af aar, at jeg gider
bruge tid paa at goere dem gravide!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-02-11 08:45

On Wed, 02 Feb 2011 07:28:02 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Har jo paavirket en del til at det er noget kvinder
> har fantaseret om i tusinder af aar, at jeg gider

Naa men jeg starytede med Seratonin mangel
Pga noget med (maven) har jeg fundet ud af!
En lovlydig person der aldrig havde jhaft problemer
Med ordensmagten, upervers og udover seratonin
mangel usindsyg!

Siden den gang, er min far blevet myrdet
(og jeg forsoegt skyldig, blev simpelthen sat i en trance
Af Bjoernholt og sat til at forestille mig at jeg gjorde
Forbrydelsen, skoed ham, foelser koblet fra,
Men heldigvis fortalte Frederiksund politi mig
Ikke hvilket rum forbrydelsenn havde foregaaet i,
Og Bjoernholt satsede paa jeg vidste hvor,
Saa det er det forkert rum paa baandoptagelsen!
(Bjoernholt har brugt DJ Aevl eller Egeberg til det)

Der blev lavet en tortur video, hvor jeg blev sat
Til at sige "jeg vil kneppe kvinder med en hund"

Fordi hvis jeg ikke bryder mig om DF saa vil jeg
Aabenbart have dem kneppet af Muslimske hunde!

Jeg saa den i sjove hjemmevideoer i fjernsynet!

Bagefter blev der gjort en del ud af, at antyde at jeg
virkelig er en perverser og de istedet for at tilsvine
mig ,forsoegte de at skjule det!(sjove hjemmevideoer?????)

Det har vaeret en ulempe at vaere uvaagen, og saa
tungt programmeret til at roevrende mig selv!!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-02-11 09:35

On Wed, 02 Feb 2011 07:45:29 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det har vaeret en ulempe at vaere uvaagen, og saa
> tungt programmeret til at roevrende mig selv!!!!!

Desuden ville Bjoernholt have at jeg skulle vaere
Glad for Scientologerne!!

Grunden var at saa kunne han nemmere forklare sine
Kollegaer at jeg ver en "Loegnagtig Scientolog"

Andre tidspunkter ville han have at jeg skulle hade dem!

De kommer allesammen i altid torturen alligevel!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-02-11 11:18

On Wed, 02 Feb 2011 08:34:48 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Andre tidspunkter ville han have at jeg skulle hade dem!

> De kommer allesammen i altid torturen alligevel!

Har koebt og er ved at drikke Ginseng Tonikum!
(18 Akohol!!) det er 4 eller 5 gang paa 3 maaneder!

Programmeringen kvaerner derudad, med at ville
Goer mig til en Perverser,Alkoholiker, pille misbruger!!

Jeg spiser nu kalium,c-vitamin,og har noget melatonin
staaende(anti-oxidant produceret i den menneskelige koglekirtel)

Desuden har jeg noget af medicinal industriens mest
Raffinerede "slaaet ihjel i hjernen" staaende som jeg selvfolgelig
ikke roere!!!!

Der er gjort saa meget for at jeg ikke bliver en Muslim!!

At det har faaet mig til at goere Islam!!!!

Det er bare sandhede!
Og der er kun en og den er min!!!

Tidsparadoks:

Ordet en Kompliment, fordi saa godt er tiden gjort!!!

Set fra en anden vinkel, saa har jeg svaret de
utilfredse blandt jer!!!

Skod A r A PS Dit!!!!
Det er saa det PS. I ville saette paa!

Naa Kvante Mekanisk Aktiv af tortur,
Quantum Entangelment via en singularitet!!!

Og ja, alting baseret paa videnskab,fakta og logik!
Bevist igennem 3 aar ca. Egentlig mere, i mine skriverier
her i nyhedsgrupperne!!!!!!

Alt lige fra smilende, kede af det, rasende, skeloejede
mennesker i direkte fjernnsyn!

Eller en aegte Jihad(Jeg inducere Had)

Forsyn: feks. Indlaegget Skib A har vaeret i Indien!

En del rumsteren med vejrkontrol!

Jordskaelv paa Haiti!!!!

Osv osv!!!

Naa ja, sej aal2 paa flere niveauer!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!
(alt ondskab er pga. Af jeres frie vilje!)

Alt det gode er paa grund af mig,
Det er paavirkning!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 02-02-11 09:51

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det har vaeret en ulempe at vaere uvaagen, og saa
> tungt programmeret til at roevrende mig selv!!!!!

Jeg lagde lige maerke til, at det naesten er lykkedes
At lave definitionen for sadisme om i mit hoved
Alligevel!!!

Uanset hvad saa er den rigtige definition:
En Person der bliver seksuelt ophidset af at
paafoere andre fysisk smerte!! Eller af at se andre
Paafort fysisk smerte!!!!

Heldigvis saa er det ikke lykkeds for Bjoernholt
At goere mig til en, og heller ikke at lave definitionen
om!!!

Det var lige foer jeg ikke havde fanget den!