iPhone 3 eller 4
Fra : Stork

Dato : 31-01-11 10:48

Min gamle SE 550i er lige død og jeg skal have en erstatning - jeg har
en Samsung der er vandtæt og slagfast, men hvis man vil mere end at
tale er den en plage.

Jeg overvejer nu om det skal være en iPhone. Jeg skal bruge kalender
(ofte), og muligvis lægge Filemaker to go på den. Spil, video, musik
er inderligt ligegyldigt, og jeg tror heller ikke jeg kommer til at
bruge formuer på apps. Internet og kort af og til.

En 4er koster her €200 (+ moms, jeg har firma) mere end en 3GS. Får
jeg reelt mere ud af det end en endnu bedre skærm og at jeg undgår
forveksling med min kones iPhone?

mvh

Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-01-11 19:30

Stork <kontakt@casaflordesal.com> wrote:

> [...]
>
> En 4er koster her ¤200 (+ moms, jeg har firma) mere end en 3GS. Får
> jeg reelt mere ud af det end en endnu bedre skærm og at jeg undgår

Den er hurtigere og skærmen vil du ikke undvære hvis du først har brugt
en 4'er ...

Men nu er vi på den tid af året hvor der begynder at trække sammen til
en ny model (godnok først i juni) men jeg ved jeg ikke hvor langt tid du
kan vente.

hvis det skal være ligenu så tag en 4'er. 3GS mister nok også snart
features i nye iOS opdateringer, der er 4'eren lidt mere fremtidsikret.

/thomas

/thomas

Fra : Stork

Dato : 31-01-11 12:01

On Jan 31, 6:30 pm, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Den er hurtigere og skærmen vil du ikke undvære hvis du først har brugt
> en 4'er ...

Så må jeg hellere lade være med at bruge en 4'er Som selvstændig
kan man komme til at fokusere ret meget på om noget tilfører værdi til
forretningen eller ej..

> Men nu er vi på den tid af året hvor der begynder at trække sammen til
> en ny model (godnok først i juni) men jeg ved jeg ikke hvor langt tid du
> kan vente.

Ikke rigtigt så længe.

> hvis det skal være ligenu så tag en 4'er. 3GS mister nok også snart
> features i nye iOS opdateringer, der er 4'eren lidt mere fremtidsikret.

Det er selvfølgelig relevant.

Til gengæld nævnte min kone så lige at hun nok snart får en ny fra
arbejde - så kan jeg måske overtage hendes gamle for en billig penge.

/Martin