Partisk SF-Statsmagt
Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 16:55

Partisk SF-Statsmagt
Bukseløshed er efter dansk lov kun blufærdighedskrænkende, hvis man er
sexuelt uterlig og ekshibitionistisk. Men naboer har klaget og
politiet vil gerne straffe mig, men kom til kort med at kriminalisere
min nederdelsbrug, som skyldes urininkontinens.
For ikke at tabe ansigt er politiet nu bussemand for andre
kværulanter, der forarges over min plankeværkskunst som aldrig har
besværliggjort passage på fortovet, men ikke overholder
§-overdrivelsen - et uhyrligt krav om 2,8 meter fra fortovet og op til
de nedhængende papirsrimler
Miljøborgmesterens folk har sidste sommer dispenseret, men nu får
politi dem til at forlange fjernelse. Boede jeg på Christiania eller
havde stjålet et ungdomshus, var alt OK, men i Danmark er der altså
ikke lighed for loven.
Masser af butikker har reklameværk hængende over fortovet på generende
vis, men mit har aldrig generet nogen fysisk
Når statsmagten nu pludselig anklager mit fortov for at være
"ufremkommeligt" og truer med nedrivning af kunst, skyldes det kun at
min vægavis har Pia Kjærsgaardsk propaganda. Overfor kompromis om
delvis fjernelse er den rethaveriske SF-borgmesters folk afvisende
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, KbhN

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-01-11 19:11

On 01/30/2011 04:55 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> de nedhængende papirsrimler
> Miljøborgmesterens folk har sidste sommer dispenseret, men nu får

Mon ikke de sender en bulldozer så der kan blive ryddet pænt op.
Det er da også på tide at du får lært lidt lov & orden.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 19:27

On Sun, 30 Jan 2011 19:10:41 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Mon ikke de sender en bulldozer så der kan blive ryddet pænt op.

Politi ved at man skal have dommerkendelse for at træde ind i haven,
så de truede med motorsavsafskæring af lægter der hvor de rager over
plankeværket

>Det er da også på tide at du får lært lidt lov & orden.

Udover nogle centimeter som kommunen mundtligt dispenserede for maj
2010 har jeg iikke overtrådt lov i årevis - hvilken dog?

Mht orden så er der system i rodet

Genier har overblik
Andre har orden i sagerne. Lov sir intet om orden i haver- det er
smagssag,, æstetik

Engang påbød kommuner på landet nul ukrudt - nu er det kun bjørneklo
der tvangsluges