Pat Condell: Den Strafbare Sandhed
Fra : Martin Larsen

Dato : 29-01-11 20:01

Med danske undertekster!

Se uforlignelige Pat Condell her:
http://www.youtube.com/watch?v=8upPNDDiPlo&feature=player_embedded

Mvh
Martin

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 30-01-11 08:17

Den 29-01-2011 20:00, Martin Larsen skrev:
> Med danske undertekster!
>
> Se uforlignelige Pat Condell her:
> http://www.youtube.com/watch?v=8upPNDDiPlo&feature=player_embedded
>
> Mvh
> Martin

Jeg har faktisk aldrig set dokumentation for at muslimer har en højere
frekvens af seksuelle overgreb indenfor nærmeste familie.

Faktisk tror jeg at det er en "myte" baseret i arabiske/afrikanske
muslimers tradition for fætter-kusine ægteskaber, som jo trods alt er
ganske lovlige i følge dansk lov.

- cep

Fra : Per Rønne

Dato : 30-01-11 09:07

Claus E. Petersen <snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

> Jeg har faktisk aldrig set dokumentation for at muslimer har en højere
> frekvens af seksuelle overgreb indenfor nærmeste familie.

Ej heller har jeg. Derfor ville jeg heller aldrig kunne skrive under på
historikeren Lars Hedegaards udsagn desangående.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-01-11 10:46

On 01/30/2011 09:07 AM, Per Rønne wrote:

> Ej heller har jeg. Derfor ville jeg heller aldrig kunne skrive under på
> historikeren Lars Hedegaards udsagn desangående.

Du kan ikke få dukumentation mm der var 8 vidner til stede og
penetration tydeligt iagttaget iflg muhammedansk lov.

Fra : Per Rønne

Dato : 30-01-11 12:59

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> Du kan ikke få dukumentation mm der var 8 vidner til stede og
> penetration tydeligt iagttaget iflg muhammedansk lov.

Jeg taler ikke om det enkeltstående eksempel, men i hvilket omfang det
er mere udbredt end blandt etniske danskere, jævnfør Tønder-sagen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-01-11 13:19

On 01/30/2011 12:58 PM, Per Rønne wrote:

> Jeg taler ikke om det enkeltstående eksempel, men i hvilket omfang det
> er mere udbredt end blandt etniske danskere, jævnfør Tønder-sagen.

Jamen det har der været skrevet om tit Per bl.a i denne tråd...

Det jeg skrev her, antyder hvor vanskeligt det er at skaffe
dokumentation i stenaldersamfund...

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 12:02

On Sun, 30 Jan 2011 09:07:27 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Ej heller har jeg. Derfor ville jeg heller aldrig kunne skrive under på
>historikeren Lars Hedegaards udsagn desangående.

Ej heller har jeg
Koranen nævner at profeten satte sin 6årige brud op på sit skød og det
kan være en fjer der blir 5 høns

Men Hedegaard har måske en pointe og skal kunne skrive det uden
censurstraf

Den med onkler der bruger niecer erotisk har jeg hørt troværdige
3håndsrygter om

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 30-01-11 16:27

Den 30-01-2011 12:01, Bo Warming skrev:

> [...]
> censurstraf
>
> Den med onkler der bruger niecer erotisk har jeg hørt troværdige

Lad os i fællesskab brænde bål og afsværge løse rygter og lade de der
uden saglig tale anklager andre ofre deres venstre hånd på dette bål.

Det kunne blive en årligt tilbagevendende begivenhed uden een eneste til
at tænde bålet.

- cep

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 18:17

On Sun, 30 Jan 2011 16:27:19 +0100, "Claus E. Petersen"
<snurrberget@REMOVEyahoo.com> wrote:

>Lad os i fællesskab brænde bål og afsværge løse rygter og lade de der
>uden saglig tale anklager andre ofre deres venstre hånd på dette bål.

Sladder er en god ting når der ikke lyves - det gir mer indsigt i
menneskelivet end avislæsning

"Der er kun en ting der er værre end at blive sladret om - det er,
ikke at blive det. Oscar Wilde
"   Diskussion af fælles venners særheder og svagheder forsøder og
styrker i høj grad venskab. William Hazlitt
   Et faktum er, at kvinder elsker sandheden - i hvert fald om
andre kvinder W. Somerset Maugham
   Hating anything in the way of ill-natured gossip ourselves, we
are always grateful to those who do it for us and do it well. Saki
   He that flings dirt at another dirtieth him self most. Thomas
Fuller 1618 - 1661
   If all men knew what others say of them, there would not be
four friends in the world.       Blaise Pascal
   Ingen bidrager i den grad til underholding ved et selskab som
dem, der slet ikke er der. Audrey Hepburn
   It is perfectly monstrous the way people go around nowadays
saying things against one behind ones back, that are absolutely true,
Oscar Wilde
   Jer er sprudlende, du er usædvanlig talende, han er fuld, Jeg
er berettiget oprørt, du bekymrer dig, han gør et problem ud af
ingenting. Jeg er epikuræisk gastronomisk livsnyder, du er rigelig
madglad gourmand, han står med begge ben i truget.
   Kærlighed er det puds, man har spillet os for at sikre
slægternes beståen W. Somerset Maugham
   Kvindens tunge er hendes sværd - og hun passer godt på, at det
ikke ruster. Kinesisk ordsprog
   Kys aldrig en grim kvinde. Hun fortæller det vidt og bredt.
Jødisk prdsprog
   Ligegyldigt hvor god man er, hvis ikke der bliver reklameret
for én, bliver man ikke husket. Andy Warhol
   Sig ikke noget ondt om nogen, uden at du ved, at det er
sikkert. Og ved du, at det er sikkert, så spørg dig selv: Hvorfor
fortæller jeg det? John Caspar Lavater (1741-1801)Swiss Theologian
and Mystic.
   Sladderen har sin samfundsmæssige værdi. Bendt Rothe
   Tal aldrig dårligt om dig selv, det klarer venner. Talleyrand
   Tal hellere hen over hovedet på folk end bag deres ryg. Adlai
Stevenson
   Tal ikke om dig selv. Det klarer folk når du er gået. Wilson
Mizner
   Vi kvinder taler for meget - ikke desto mindre siger vi kun
halvdelen af, hvad vi véd. Nancy Astor
For what do we live, but to make sport for our neighbours, and laugh
at them in our turn.    Jane Austen
   Gossip is hearing something you like about someone you do not.
EARL WILSON

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 02-02-11 04:33

Den 30-01-2011 18:16, Bo Warming skrev:

> Sladder er en god ting når der ikke lyves - det gir mer indsigt i
> menneskelivet end avislæsning

Dén køber jeg.

- cep

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-01-11 11:33

On 01/30/2011 08:16 AM, Claus E. Petersen wrote:

> Jeg har faktisk aldrig set dokumentation for at muslimer har en højere
> frekvens af seksuelle overgreb indenfor nærmeste familie.
>
> Faktisk tror jeg at det er en "myte"

Der var også en undersøgelse i DR der viste at muhammedanere aldrig
brugte vold i børneopdragelse... det MÅ da fornøje en gammel stivstikker
som CEP

Faktisk er det kun en uge siden at der var et indlæg her hvor du kunne
finde dokumentationen:

"for det svenske Red Barnet fandt den svenske forsker Dr. Pernilla Ouis
at antallet af misbrugte børn i arabiske lande var højere end forventet"

Den kendte læge Wafa Sultan beretter fra gynækologisk klinik:

"Doktor, min datter faldt uheldigt og blødte, da hun var barn, og nu er
vi her for at sikre os, at hun stadig er jomfru, for hun skal snart
giftes. " Når lægen, efter at have undersøgt den unge pige, forklarede,
at hun ikke bare havde mistet sin mødom, men også var gravid, plejede de
to kvinder at græde og tigge lægen om hjælp til at løse deres problem.

Efter en række spørgsmål, tilstod den unge kvinde i de fleste tilfælde,
at hun i årevis, siden sin barndom, var blevet seksuelt misbrugt af sin
far, sin bror, en onkel eller en anden mandlig slægtning.

(Wafa Sultan: A God Who Hates. New York, St. Martin's Press, 2009, pp.
27-28).

Læs hele artiklen her:
http://www.sappho.dk/seksuelt-misbrug-muslimske-familier.htm

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 14:22

On Sun, 30 Jan 2011 11:33:19 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>far, sin bror, en onkel eller en anden mandlig slægtning.
>
>(Wafa Sultan: A God Who Hates. New York, St. Martin's Press, 2009, pp.

Vor kamp mod Islam bør prioritere deres socialnas og vold og
magtovertagelse

Det var dog fint at DF fik stoppet at staten betalte gynækolers
genspabelse af jomfruhinder, men antallet af indgreb var ikke så stort
at det gav dokumentation for særlige normer i muslimhjem
Hedegaard kan ikke føre sandhedsbevis, desværre

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-01-11 15:09

On 01/30/2011 02:22 PM, Bo Warming wrote:

> Vor kamp mod Islam bør prioritere deres socialnas og vold og
> magtovertagelse
>
> Det var dog fint at DF fik stoppet at staten betalte gynækolers

Fik de mon det? - Men godt Henriksen nu får nedsat førtidspensionen til
fup-asylanter.

> genspabelse af jomfruhinder, men antallet af indgreb var ikke så stort
> at det gav dokumentation for særlige normer i muslimhjem
> Hedegaard kan ikke føre sandhedsbevis, desværre

Jo det kan han da - det er faktisk det der står ovenfor.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 17:24

On Sun, 30 Jan 2011 15:09:09 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Fik de mon det? - Men godt Henriksen nu får nedsat førtidspensionen til
>fup-asylanter.

>Jo det kan han da - det er faktisk det der står ovenfor.

Dokumentation er noget mur og nagelfast og stringent og
videooptagelser er næsten det eneste, der er videnskabeligt

Hvis en brøkdel af en promille af muslimer dømmes for denne
bagatelforbrydelse så dokumenterer det ikke meget om det store flertal

Lig, graviditet, kønssygdomssmitte og våben er mur og nagelfast -
øjenvidenberetninger er usikre og haves sjældent om uterlighed som
sker intimt fra voksen mod barn

Profeten satte småpige på skød men begge var påklædt og der var vist
andre personer tilstede, så han foretog vel nærmest en varebesigtelse
før han godtog som brud

Brainstorming som Hedegaards bør slet ikke tackles med
dokumentationskrav - lodret løgn bør endda være tilladt når ikke
økonomisk svindel el lign sker derved

Mistænkeliggørelse af muslimer og påpegning af adfærd der nok gør dem
uintegrable bør ikke ku straffes

Jomfruhinder er varierende og nogle brister let uden samleje så de
bidrager heller ikke til dokumentation- Mange piger har aldrig haft en

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-01-11 17:34

On 01/30/2011 05:24 PM, Bo Warming wrote:

> Dokumentation er noget mur og nagelfast og stringent og
> videooptagelser er næsten det eneste, der er videnskabeligt

Dokumentation er undersøgelser som den der er beskrevet ovenfor.

Men du som synes "Tønderfar er OK" er måske lidt uhildet til at deltage
i seriøs debat...

Fra : Bo Warming

Dato : 30-01-11 18:52

On Sun, 30 Jan 2011 17:34:13 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Dokumentation er undersøgelser som den der er beskrevet ovenfor.
>
>Men du som synes "Tønderfar er OK" er måske lidt uhildet til at deltage
>i seriøs debat...

Er folk med ondskabsful dømmesyge de eneste, der lukkes ind i
debatten?
Jeg har for min pædofil-apologi fået mange til at flytte sig i
tolerant retning her på ng
Du der mener at nazi-apologeter er pro-nazi, er snarere uegnet til
debat der kræver logik
Du har næppe mødt Tønderfar - hvorfor fordømme? TRor du blindt på
medier?
Jeg har aldrig kaldt ham OK men brainstormet om at han måske er det
Al tvivl skal komme anklagede til gode

Man forarges når man ser nogen gøre hvad man ikke sellv tør, sagde
Anders Mattsen
Livet er for kort til forargelse

Vold, tyveri og bedrag er evt værd at forarges over, men kærtegn . det
er da kun usle mennesker der modsiger MAKE LOVE NOT WAR

Fokuser på den hellige krigers VÅBEN og glem hans børneopdragelse og
privatliv