Kvante Koersel drejet til venstre!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-01-11 17:23

TV2 Lokaltv midt Jylland

Sidste 4 sekunder Kvindelig Tv journalist
Venstre oeje paavirket!

Lagt ned i svinget til venstre!

Paavirkning af underbevidsthed, og for tilsvining
af Profod!(ikke noedvendigvis individuelt, men medierne
I Danmark som Helhed!)

Her for et par minutter siden!

Alle religioese mirakler er Kvante Mekanik!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 29-01-11 11:27

On Fri, 28 Jan 2011 16:22:51 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> I Danmark som Helhed!)

> Her for et par minutter siden!

> Alle religioese mirakler er Kvante Mekanik!

Der er selvfolgelig mulighed for en erstating fra Karsten Bjoernholts
tidligere arbejdsplads!

Det samme gaelder for oversvoemmelse i
New Orleans, Jordskaelv paa Haiti og saa et tog i Sverige!
(det er hele Vodoo situationen)

Desuden har kvantekoerslen igaar, hjulpet til at
Advarslen er blevet taget alvorligt i den Dominikanske
Republik!

Manipulation af individuelle atomer i folks neurons,
Eller et par kilometer under planetens overflade
det rigtige sted hvor der er hoejt tryk og ting i spaend,
Det er hip som hap!!!

De kan saa ikke faa en erstatning i den Dcominikanske
Republik hvis og naar, da det er fuldt bevidst!

Og ikke et resultat af Programmering(emdr)!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-01-11 05:14

On Sat, 29 Jan 2011 10:27:23 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> De kan saa ikke faa en erstatning i den Dcominikanske
> Republik hvis og naar, da det er fuldt bevidst!

> Og ikke et resultat af Programmering(emdr)!

Den Den Dominikanske Republik ikke den Dcominikanske
???
Man skulle naesten tro den var skrevet af BW!

Naa, men under alle omstaendigheder,
Saa er i/de blevet advaret og det er primaert
Alle de der jae mon, Daemon , de mon dit og dat!
Jeg har sku aldrig skjult hvor jeg bor!!

Saa ja, Demon/Daemon det er Haemon!

Jutland(Jutting) Kjellerup/Sandgaardsvej 40

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 12:10

On Sun, 30 Jan 2011 04:13:33 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Jeg har sku aldrig skjult hvor jeg bor!!

> Saa ja, Demon/Daemon det er Haemon!

> Jutland(Jutting) Kjellerup/Sandgaardsvej 40

Jeg er stadigvaek ved at finde ud af hvor meget
De-genereret abe saed Kaersten Bjoernholt
Har solgt sammen med DJ Aevl (deres eget)
Og paastaaet at det kommer fra mig?

Med en Brainstem som kan og dermed det
gen som kan!

Det drejer sig nok om millioner!!!

Jeg har intet solgt!
Og har ikke lavet biologiske efterkommere!
Samytidig ved jeg alle mulige fremtider og har set
Alle mine boern doe, naar den fremtid ikke kommer
til at eksistere, de er lige saa virkelige som dem der er nu!

Millioner af dem, alle de forskellige
kombinations muligheder!!!!!!

Jeg har ikke solgt saed!!!

Og saelger ikke for under et millionbeloeb!
(maskee et paar hundrede tusinder kan goere det!)
Og fra menneskehedens begyndelse til nu,
Er jeg den eneste der kan!!!
Andre kan ikke andet end at faa mig til at
goere ting for dem!!!!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 12:46

On Mon, 31 Jan 2011 11:09:44 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Og fra menneskehedens begyndelse til nu,
> Er jeg den eneste der kan!!!
> Andre kan ikke andet end at faa mig til at

Sjovt nok haenger menneskehedens overlevelses
chancer sammen med hvor meget afkom jeg
producere!!!!!!

Der skal aabenbart vaere tung kaliber avancerede
"Snorkere"

I menneskeheden!

For at den kan fungere!

Torden snorkeri med pause, urytmisk!
Og Uregelmaessig vejrtraekning!!!

Dem der holder rovdyrene vaek naar gruppen sover!!

Det tunge panser, med nok testosteron og
melatonin(til ikke at vaekke sig selv under soevnen)

Alfa Male(fysisk styrke og intelligens)

Med en flok underlinge soevne omkring sig, hvis nu
At snorkeriet ikke er effektivt nok til at bilde roevdyrene
Ind at panseret er vaagent, saa ryger der
en goblin eller to istedet for den vitale enhed!

(emdr programmering: du skal vaere et dumt svin, De fik mig endda
selv til at sige at jeg ville vaere et dumt svin, i det
Mindste er jeg nu opmaerksom paa det!

Og vil lige se det saenker maengden af de fysiske smerte signaler
sendt til Brainstem og limbic system)

Jeg er stadigvaek ved at finde ud af om jeg har
faaet snork torteret ud!

Avanceret snork har altid vaeret intelligensen i
menneskeheden! Intelligent nok til at proeve
At bilde roevdyr ind at personen er vaagen!!

Det er ogsaa kun avanceret snork der har nok melatonin
til ikke at vaere dumme som snot!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 13:03

On Mon, 31 Jan 2011 11:46:12 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> menneskeheden! Intelligent nok til at proeve
> At bilde roevdyr ind at personen er vaagen!!

> Det er ogsaa kun avanceret snork der har nok melatonin

Det er saa ogsaa derfra udtrykket
Lille og vaagen kommer fra, naar dem med
Hjerne sidder og taler om det og fniser lidt
af grin!

Samtidig saa er det ogsaa for ikke at oedelaegge
nogens fooelelser og holde orden i gruppen!

Sandheden er at naar hjernen bruger saa meget af
kroppens Energi forbrug!

Saa har stor og doven altid vaeret Stor og Intelligent
Forudsat personen ikke er for fed!!!!!

Det kraever simpelthen ilt fra ordentlige lunger,
Og en blodpumpe der kan holde hjernen forsynet!!

Det er i naerheden af 20 procent af
kroppens samlede energi forbrug som hjernen bruger!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 14:57

On Mon, 31 Jan 2011 12:02:32 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Og en blodpumpe der kan holde hjernen forsynet!!

> Det er i naerheden af 20 procent af
> kroppens samlede energi forbrug som hjernen bruger!!

Og milliarderne???

Manipulation af individuelle atomer et stykke neden under
Haiti, eller i folks Neurons i direkte Fjernsyn!

En mini Peter der sidder og ser paa et direkte feed fra en
sat????

Hvad er det nu den koster?
Det der atommdrevne hangarskib? Nimitz klassen?
Et par milliarder???

For hvad?

Kvinder der har produceret affald for Karsten Bjoernholt
Og DJ Aevl faar selvfolgelig ikke lov til at koebe noget!!!!!

Det siger jo sig selv at mine boern ikke skal bares rundt
i en skraldesaek!!!!!

(hvordan var det nu? Du skal vaere et dumt svin!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 15:25

On Mon, 31 Jan 2011 13:56:51 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Det siger jo sig selv at mine boern ikke skal bares rundt
> i en skraldesaek!!!!!

> (hvordan var det nu? Du skal vaere et dumt svin!)

Til trods for dert der personligt loeber op i et Milliard tab,
Indtil videre!

Og selvfolgelig har stats kassen ogsaa faaet et stort
hul!!!!

Hvilket jo saa er et slags selvmaal fra Statens side!!
(eller ihvertfald sindsyge elementer der repraesentere staten)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 15:30

On Mon, 31 Jan 2011 14:24:47 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Hvilket jo saa er et slags selvmaal fra Statens side!!
> (eller ihvertfald sindsyge elementer der repraesentere staten)

Der er jo ihvertfald ingen tvivl om at min ***** er
den stoerste og mest magtfulde i verden!!!

Det er et veritabelt slagskib i bukserne!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 15:44

On Mon, 31 Jan 2011 14:29:50 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Der er jo ihvertfald ingen tvivl om at min ***** er
> den stoerste og mest magtfulde i verden!!!

> Det er et veritabelt slagskib i bukserne!

Det milliard tab er aegte, det er ikke fiktion!

Og lige nu begynder programmering, at give mig
skylden! Og paastaar at det der er gjort ved mig,
er istedet noget jeg har gjort ved dem!!!

Min underbevidsthed begynder at hade mig,
For ondskaben mod DJ Aevl og Bjoernholt
Og mit tyveri fra den Den Danske stat!

Snart begynder i der laeser at hade mig ogsaa
Og i ved ikke hvorfor, bare i ser mit navn!

Bare i ser noget jeg skriver!!!!!

(dumt svin?)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 16:17

Og naa ja, de skeloejede kan faa noget maaske
(men de maa ikke saelge det!)

Og saa kan de noejes med ert par milliarder aar
I det kvante mekaniske mareridt "Helvede"*

Desuden kan de sikkert ogsaa faa en erstatning
Fra staten, nu naar jeg har brugt dem til at holde
menneskeheden i live!

Og vise folk hvad det koster at svine Profod til!

*nu er der saa nogen kvinder, der alligevel, kommer ud!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 16:23

Naa ja, det er Quantum Entangelment direkte i nutid!
Eller gjort igennem en singularitet og saa
paavirkning i fortiden eller paavirkning fra fremtiden her i nutiden!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 31-01-11 16:36

On Mon, 31 Jan 2011 15:23:13 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]
> Eller gjort igennem en singularitet og saa
> paavirkning i fortiden eller paavirkning fra fremtiden her i

Naa det er bedre at skrive her, end at ligge paa sofaen
Og blive roevpulet!
Og bliver sendt til brainstem og limbic system, i ved selv
Hvordan de sindsyge uden selvkontrol er!!!!!)

Isaer naar de er i naerheden af forsvarsloese mennesker
der ikke kan bevaege sig!!(Humlehaven 27/Kjellerup/1998-2003