Thøgers ulovlige kamp mod mig vedr rejse.
Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 11:49

   Thøgers ulovlige kamp mod mig vedr rejse.

Politikens rejseklub havde spændende Kinarejse med Herbert Pundik som
rejseleder og jeg tilmeldte og betalte og var til hyggeligt møde men
kort før afrejse sendtes forbud mod mig, der netop havde købt
vaccination. Pengene returneres.
Advokaterne i Rejsebureauankenævnet kaldte det klart ulovligt da jeg
klagede Årsag til den sene beslutning var ikke at jeg ved mødet 2 mdr
før havde raget uklar med Pundik han var glad for at diskutere
Kinapolitik med mig ved vin og frugt mødet, men på nettet læstes at
en jødisk dame var vred over mine revisionistiske posts på nettet
Tøger sattes på den lovstridige afvisning og da jeg mødte ham ved et
Georg Brandes møde på Universitetet og talte med hr Seidenfaden i
pausen var han uden forklaring på hvad han havde været stråmand for
Jeg klynker ikke, men tro ikke på alt du læser om Tøgers integritet i
disse dage.
"Aparte bliver kanøflet" er mit livs slogan og jeg er lidt af en
bevidst ulykkesfugl. Men lovbrud er lovbrud og integritet er
integritet

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 23:51

Fra : Lyrik

Dato : 28-01-11 16:00

On 28 Jan., 11:48, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:
> [...]
> "Aparte bliver kanøflet" er  mit livs slogan og jeg er lidt af en
> bevidst ulykkesfugl. Men lovbrud er lovbrud og integritet er
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jeg kan godt forstå at de ikke ville have dig med på sådan en
hyggetur! Du er ikke alene en bevidst ulykkesfugl som du selv skriver,
men du er også konfliktsøgende. Det passer ikke for en charterrejse.
Og blandt jøder passer det slet ikke ind i deres kultur. De er
stilfærdige taktfulde mennesker. At have dig med!? No way! Jeg forstår
dem! Du ville gøre turen til et mareridt! Alle pengene spildt!

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-11 08:19

On Fri, 28 Jan 2011 15:00:16 -0800 (PST), Lyrik
<jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>stilfærdige taktfulde mennesker. At have dig med!? No way! Jeg forstår
>dem! Du ville gøre turen til et mareridt! Alle pengene spildt!

Havde grundEN til afvisning været hvad du skriver , havde man afvist
kort efter vin&frugt komsammen på Politikens hus 27.1 og ikke to uger
før afrejse i maj

En ældre dame havde hørt om mine nazi-apologetiske skriverier som jo
på ingen måde er pro-nazi, evt lidt RasmusModsat Brainstormende

HVIS jeg under ugelang Kinatur var uden situationsfornemmelse og kun
ville snakke om sådant, så ville civiliserede mennesker venligt men
bestemt sige INGEN KOMMENTAR og jeg er jo ikke en type der blir
voldelig, så loven er helt rigtig når den gør afvisningen strafbar
hvad rejsebureauankenævnadvokaterne besluttede at den var

Tøger var beslutningstager og viste sig uden pli og uden respekt for
klog dansk lov og uden min hjertets dannelse jvf Emma Gad Takt og
tone.!
Charterrejser må skaffe sig regler om afvisning hvis rejseleder rammes
af antipati og intolerance - der var regler om alt andet men ingen om
had-afvisning pg ledelsens pludselige indfald eller ny indsigt i
sladder

Butikker må ikke afvise racistik og sælger man rejser må man ikke
afvise fordi sind skifter fra mani til depri hos ledelse,
eller kvartalsdrankers ædru kvartal slutter

Pundik gav sorteper til Tøger men i snak med Pundik om Kinapolitikl
27.1 havde vibrationer været fine, ingen hævede stemmen eller sagde
"på turen må du love ikke at snakke politik" eller lignende

Revisionisme er fysik-kemi om cyanrester i ruinmurværk fra påståede
gaskamre - det ville jeg de aldrig bringe op under morgenmad før
sigtseeing.Nok er jeg bredspektret/alsidig men der er grænser.

Lad mig få dit nr - du gav mig det for et par år siden og jeg ringede
da civiliseret, sjældent, kort, relevant om en af vores fælles
fremskridtsvenner og sukkersyge og lignende konfliktfrit. Jeg har
35861000 og mener tlfsnak føjer en tiltrængt dimension til
ng-fællesskab og forståelse
Og har haft hyggelige møder og snakke med mange aktive her i vor
diskussionsgruppe hvor jeg aldrig "mudderkaster"
Et jødisk ordsprog siger Kys aldrig en grim pige for hun vil prale af
det"
Er der sådant at frygte? - at jeg skader din høje status her i
ng-klubben hvis jeg var indiskret om tlf-snak?

Min bror og andre undgår mig i perioder, fordi de ved at deres had mod
DF er usagligt og når de ser et harmonisk, ikke-ondt
brainstormingshobby-menneske som jeg med pro-DF-syn, krakelerer deres
livsløgn. Måske sådant også driver politi til at opdigte blotteri og
true med at hærværke og stjæle plankeværkskunst?

Hvor tænkes her evt galt i mit usindsyge sandhedsridder hoved?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 29-01-11 10:47

> [...]
> true med at hærværke og stjæle plankeværkskunst?
>
> Hvor tænkes her evt galt i mit usindsyge sandhedsridder hoved?

Bo Warming da du ikke er jøde, kunne de udvalgte fra mosaisktrosamfund med
overjøden ikke tage dig med på en rejse, for jøder. Som politikkens læsere
betalte.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-11 10:59

On Sat, 29 Jan 2011 10:46:45 +0100, "Kurt H. Nedergaard"
<kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote:

> [...]
>overjøden ikke tage dig med på en rejse, for jøder. Som politikkens læsere

Alle læsere var inviteret - som abbonent betalte jeg "kun" 27000 kr -
som jeg fik retur

Sagen er at de ku afvise Bertel Haarder der sir "pis mig i øret" til
folk men jeg er en helgen! Jeg afbryder ikke i snak. Men jeg gir
folk dårlig samvittighed. Eller ? Lov er lov.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-11 16:59

> [...]
>stilfærdige taktfulde mennesker. At have dig med!? No way! Jeg forstår
>dem! Du ville gøre turen til et mareridt! Alle pengene spildt!

Tak for ubehagelige sandheder MEN du har mødt mig så præciser hvordan
du fandt samværet konfliktsøgende og mareridts agtig

Selvfølgelig ville mit mål på en sådan tur være at lære om Kina

Jøder der inviterer alle Politikens læsere for at firmaet kan tjene
penge som rejsebureau, ved at ikke jøder kan være dem frastødende og
ikke mig mer end andre
At beslutte sig så sent og når man har vaccineret sig kan da ikke
undskyldes, og pga lovbrud ku jeg ha anlagt erstatningsag og blevet
rig

Mine synspunkter på ng irriterer dig og du tror at sådant problem er
relevant vedr turisme

Jeg er altid helt efter Emma Gad men Tøger og Pundik var her usle,
køftebrydende, intolerante, mangfoldighedshadende, perfide, helt som
politiet er med planer om hærværk mod mit plankeværk og anholdelse når
ingen har set penis men blot tænkt at uden bukser er der risiko fordi
nederdel faldt i et med skjorte, begge lyseblå

Hvis et børnehave barn bag et trådnet så penis ½ sekund, ville det
give traumer? Pædagoger omgiver børnene på deres legeplads tæt i tæt
Nøgenhed er jo ikke på tale og slet ikke uterlig ekshibitionisme

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-01-11 17:07

On 01/29/2011 04:58 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> At beslutte sig så sent og når man har vaccineret sig kan da ikke
> undskyldes, og pga lovbrud ku jeg ha anlagt erstatningsag og blevet

Måske ville de give dig en lærestreg for dårlig opførsel på deres BBS

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 29-01-11 17:34

On Sat, 29 Jan 2011 17:07:05 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Måske ville de give dig en lærestreg for dårlig opførsel på deres BBS

Ingen regler på deres såkaldte Ordet er Frit BBS i 1995 brød jeg

Du finder det god rejsebureau-etik at hævne gamle sager om debat med
kriminelle løftebrud, lige når man har pakket kuffert og vaccineret
sig?

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-11 08:27

> [...]
>stilfærdige taktfulde mennesker. At have dig med!? No way! Jeg forstår
>dem! Du ville gøre turen til et mareridt! Alle pengene spildt!

JEg ville jo ønske jeg kunne få afprøvet mine synspunkter uden at folk
reagerede hadefuldt

Så dine ord fik mig til at finde nogle2004 psykiater-journaler om at
jeg er "bedrevidende, intelektualiserende, ikke rugende, ikke
nærtagende" - dejligt at både du og lægen ser mig som usindsygt
overskudsmenneske og ville jeg ikke være en lort hvis jeg lavede om på
mig selv?
Folk har jo aldrig væsentlig kritik af noget andet end småting som
usoignerthed
Folk må lære tidligere at sige fra hvis de er for svage til joyride
med mig!
At alle er enige om at vold fra mig er utænkelig, er vigtigst, for kun
de der slår er rigtigt farlige og skadelige
Det sker jo at jeg finder mennesker der er gode nok til samvær med
mig.
Kære alle - kom med gode råd om hvordn jeg ku øge sandsynlighed for at
det sker ofte?

Bedrevidende kaldtes Tøger af Falbert . må kun meget højtlønnede være
det? Sårer det?

"At være kedelig er værre end at være ondskabsfuld", sagde Rifbjergs
mor til ham - og alligevel blev HAN kedelig?

Fra : Lyrik

Dato : 31-01-11 02:08

On 31 Jan., 08:26, Bo Warming <b...@bwng.dk> wrote:

> Det sker jo at jeg finder mennesker der er gode nok til samv r med
> mig.
> K re alle - kom med gode r d om hvordn jeg ku ge sandsynlighed for at
> det sker ofte?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Jeg kan godt fortælle dig det, men du kan måske ikke gøre noget ved
det. Alt hvad du siger og gør, gør du i et spejl hvor du hele tiden
skal optræde. Du lever og ånder kun dig selv. Hvis andre skal holde ud
at være sammen med dig skal de fornemme at du også interesserer sig
for DERES gøren og laden.

Altså du var på en charterrejse med Herbert Pundik og den jødiske
dame. Kunne man forestille sig at du spurgte hvordan Herbert Pundik så
Kinas relationer til Vesten? Nej vel? Du ville være et Niagara falls
og oversvømme de andre med Konfutse-citater og andre citater, hvis der
altså kom en lakune i dit vandfald af en ordstrøm! Og du ville give
fanden i hvad alle andre mente! Du ville kun svare dem, hvis du kunne
få svaret til at relatere sig til din selvspejling!

Derfor må du til evig tid som en moderne Sisyfos, ikke- rulle den
samme sten op ad et bjerg og se den rulle forgæves ned, næh du må stå
på bare tær i den evige skolegård og råbe:"Er der ikke nogen der vil
være mine venner!"

Det er der ikke før du lærer at dele opmærksomheden mellem dig selv og
andre!

MvH
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 31-01-11 12:06

>Jeg kan godt forstå at de ikke ville have dig med på sådan en
>hyggetur!

Alle der kender mig kan forstå det, men trådens emne er noget HELT
HELT andet = de seneste to Politiken chefers lovbrud.
Hvis du sælger pølser fra bod må du ikke sige til de rødhårede VÆK
Med næringsbrev følger pligt til at betjene ALLE , tage det sure med
det søde.
Det er ikke dit hjem som du lar udvalgte gæster besøge
Den indlysende lov sked Pundik og Seidenfaden på, og gjorde måske
turen kedelig for du ved jo godt at jeg ikke volder, håner, råber PIS
MIG I ØRET som Bertel Haarder På hotelværelse med bad ville jeg bruge
det hver dag sfæli. I mit hus ska jeg en etage ned for at bade

Deres svinske etik og manglene takt og tone (hvor min er efter Emma
Gad)sættes i relief af at de to hadefulde, bøllede, hensynsløse
koryfæer ventede at afvise til kort før afrejse i maj når
vacinationer er foretaget Efter mødet 27.1. har en snerpetante googlet
mig og fundet alibi og ca dengang ville anstændige chefredaktører med
pli, ringe mig og foreslå conduite betaling for at jeg frivilligt
bakker ud af tur jeg forlængst havd indbetalt 27000 kr for

Irriterede jeg dig da vi mødres i mit hjem, siden du tager de
kulturradikale hotshots parti?

Bag tænderne er vi ens - og de to redaktører var som Nazier mod jøder.
Jeg havde jo ikke snydt dem, jeg var som Luther mig selv - her står
jeg jeg kan ikke andet. Men de var skidderikker