VM i gastronomi er pjat og ku nominere mig
Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 11:36

VM i gastronomi er pjat og ku nominere mig
Der er objektivitet i at blive VM vinder i svømning
Men vedr Lyon-firmas restaurant-PR om kokke-mesterskab er det klart
at penge er nok til at blive vinder
Det er pinligt at vor stats-TV opreklamerer vildt at en dansk kok -
og en svensk og en norsk - forførste gang er valgt som vinder af
franskmændene
Nemo har vundet og maden er så økologisk der som brutale rå løg
Den danske vinder ved dysten i Lyon har lavet en sær cocktail med
jernurt, havtaske, krabbeessens, syltede svampe og vagtel æg - hvor
mange danskere gider æde det og betale en tusse? Delvis bundet emne

Min nyudvikling er hverken om brutale eller rå løg (eller de lækre
sprøde industri-ristede, som har inspireret mig her)
, men om løg gjort bløde og dermed søde og mixet med
kartoffelmelspulver og tomatpure til vegetarisk, sund, lækker,billig
langtidsholdbar mættene snack som har været min hovedret i månedsvis
og er umulig at blive træt af.At holdbarhed er i top udenfor køleskab
i ugevis er et kunststykke

Der bages til flage a la Brunchwigerkage og klippes med saks i
strimler der lufttørres og er bekvemme og handy at spise, når hårde
og sprøde

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-01-11 12:14

On 01/28/2011 11:36 AM, Bo Warming wrote:
> VM i gastronomi er pjat og ku nominere mig
>
> Der bages til flage a la Brunchwigerkage og klippes med saks i
> strimler der lufttørres og er bekvemme og handy at spise, når hårde
> og sprøde

Hvad har du på vinkortet ud over Aldis Chardonnay til denne herreret?

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 12:45

On Fri, 28 Jan 2011 12:14:22 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Hvad har du på vinkortet ud over Aldis Chardonnay til denne herreret?

Irmas spanske Garganella eller Vino Merdo(Sauvignak) nipper jeg til
dette minut og anbefaler

Omsider overgår Chile New Zealand en enkelt gang - stikkelsbær
eftersmagen er superb