Vej&park &pik =politivåben mod debatfrihed
Fra : Bo Warming

Dato : 27-01-11 23:12

Vej&park &pik =politivåben mod debatfrihed

Mit plankeværk er præget af debat om bl.a. indvandring. Der er vægavis
og skrivepult som forbipasserende bruger og det kvarte af arealet er
forbeholdt at mine lejere flasher deres Natasja og åbne grænser
begejsring og hovedparten er til mine DFindlæg og Nietzsche-citater.
Politiet er i lommen på kvarterets autonom-flertal, som hader mig og
falskanmelder i et væk for blotteri pga min nederdelsbrug Alene denne
sommer har de 7 gange spildt min tid med uberettigede henstillinger og
deres udrykning har jeg talt til rette og de er returneretet , oplyst
af min jura-indsigt, med uforrettet sag. Seneste falskanmeldelse førte
til anholdelse, men jeg blev løsladt samme dag og stævning indenfor
en uge lovedes men en måned er gået.Derfor har de 2 gange chikaneret
mig med falske trusler om, at de egenhændigt ville fjerne min
plankeværksdekoration, og jeg har klaget til Miljøborgmesterens Vej og
park afdeling, der svarede , at sådant skal gå gennem dem. Nu har de
banket miljøborgmesterens folk på plads og medbragte i dag en Vej og
Park formand til min matrikel og havde denne til at pålægge fjernelse
af papirstrimler. der nedhænger for lavt og langt ud over fortovet
efter retningslinierne, som de sidste sommer indvilligede i at tage
afslappet på. Bløde materialer som kun høje eller hoppende
forbipasserende kan komme til at berøre med hår/hat er jo ingen fare.
Måske optrapningen skal ses i sammenhæng med, at en autonom i november
trængte ind på min matrikel med en kølle, råbte jeg skulle slås ihjel
og kvæstede mig blodigt. Politiet stillede mig i udsigt at det ville
blive straffet med bøde - men løslod voldspersonen. Netop nu er det
lykkedes mig at få beskikket advokat, så sagen næppe gir
tiltalefrafald, og måske dette har hidset politiet op til at opdrappe
våset om at bare knæ er blufærdighedskrænkende
Når kronprinsens kones far flasher sine knæ i domkirken skrider de
mærkelig nok ikke ind. Der er vel forskel på mangfoldighed, fx at hans
nederdel er skotsternet og næsten dækker knæene, men når intet
usømmeligt blottes i noget tilfælde, bør politi vægte precedens fra
den jyske Kjole-Ole sag om, at selv det at nægte at betjene mænd i
dametøj i butikker er racistisk krænkelse og knæblottteri er
ukritisabelt - faktisk er næsten alt andet end uterlig
ekshibitionisme, typisk synlig erektion, lovligt

Fra : Bo Warming

Dato : 28-01-11 11:17

On Thu, 27 Jan 2011 23:12:06 +0100, Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

>Vej&park &pik =politivåben mod debatfrihed

Beklager en forvirrende titel - bedre er_
Vej og park bruges som våben af politiet. Ytringsfrihedssag
OG
evt nyt blotteri-justitsmord

Når jeg her i debatten af Martin Larsen kaldes halvnøgen vildmand
så bør bemærkes at sjatpissere , med synligt handicap har vist aldrig
været VILDE eller farlige

Politi har ikke taget foto -
- så kan de løfte bevisbyrde?

At de ikke gider fotografere ved første falskanmeldelser hvor de
kommer og går med uforrettet sag, er forståeligt, men ved nr. 8 er det
direkte foragt for bevis-krav at politi ikke tager foto så man kan se
at for at se en kvart nosse skal man tæt på og storm skal blæse op i
nederdel på særlig usandsynlig og typisk kortvarig måde

Loven har intet forbud mod bukseløshed og jeg meddelte politi ved
anholdelse at jeg også bar gstreng og EB skriver at selv en
gennemsigtig g-streng hindrer blufæridghedskrænkelse -
-

Paris Hilton + Britney Spears gik trusseløs i byen og sørgede for at
blive fotografet med synlige kønsorganer når de steg ud af bilen og de
ku ikke dømmes for blufærdighedskrænkelse og vi har ligestilling m-k

Danske love er livberaliseret og vistnok FRIERE end i USA/UK - men
Bellahøjjurister følger vist ikke med i udviklingen fx Hørsholm sag
for 3 år siden,hvor ejer af strand fik byrettens forbud mod at
opsætte skilt om at man ikke må bolle på hans strand
Kjole Ole sag fra Viborg mener betjenten ikke har relevans - at nogen
klager er RIGELIGT for dem - de beskytterborgerskab og er altid mod
afvigere som mig. Men vi har lighed for loven

Eksisterer dk.videnskab.jura stadig som diskussionsgruppe - hvordan
abbonerer man på den`- Kender du godt debatforum vedr denne sag på
nettet