Berlingske til iOS
Fra : Per Rønne

Dato : 27-01-11 12:28

Så er Berlingske Tidende kommen med to applikationer til iOS.

Berlingske til iPhone & iPod Touch.
Her koster en avis 12 kr. for en måned, 24 kr. for et kvartal og 85 kr.
for et år. Det er dog ikke hele den trykte avis der kommer med her.

Og Berlingske digital avis i en universel udgave til også iPad. Her
koster en avis 18 kroner, og 30 dages abonnement 275 kroner, svarende
til 9,17 kroner om dagen. Og her er det hele den trykte avis.

Tilsyneladende er Berlingske digital avis her i begyndelsen gratis at
benytte; det er ikke tilfælde for den lille version.

Hvordan de fungerer kan man vist først vurdere når man har prøvet dem et
stykke tid.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 27-01-11 12:50

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> koster en avis 18 kroner, og 30 dages abonnement 275 kroner, svarende
> til 9,17 kroner om dagen. Og her er det hele den trykte avis.

Jeg glemte at nævne at jeg i dag netop har købt den trykte avis. Den
kostede 25 kroner. Jeg har i årevis abonneret på den, men har nu sparet
den bort. Men 275 kroner om måneden er noget mere acceptabelt end de
1.248,00 kr. som et kvartalsabonnement i dag koster; 416 om måneden.

Det kræver dog en iPad før det er /helt/ tilfredsstillende, og her har
jeg forlængst besluttet mig til at vente til iPad 2.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Snorre Berg

Dato : 28-01-11 07:26

Den 27.01.11 12.27, skrev Per Rønne:
> [...]
> benytte; det er ikke tilfælde for den lille version.
>
> Hvordan de fungerer kan man vist først vurdere når man har prøvet dem et

Rimelig prisnivå.

Kan utlendinger abonnere på avisa også mon tro?

--
SB
(fra Utlandet - verdens største land)

Fra : Per Rønne

Dato : 28-01-11 12:04

Snorre Berg <snorreberg@gmail.com> wrote:

> Rimelig prisnivå.
>
> Kan utlendinger abonnere på avisa også mon tro?

Selvfølgelig; du skal bare gå ind i AppStore i iTunes og søge efter
Berlingske, så finder du de pågældende.

Og jeg kan så i dag konstarere at Berlingske digital avis kun er gratis
samme dag man installerer applikationen. Så bliver det 18 kroner per
nummer [mod 25 i kioskerne] eller 275 kroner for 30 dage [9 kroner]. Men
den må unægtelig være bedre til iPad end til iPhone, så jeg venter til
jeg har fået mig en iPad - version 2.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk