Tab ud af fullscreen program
Fra : Martin

Dato : 26-01-11 09:50

Hej,

Hvis man nu har et fullscreen program kørende (i dette tilfælde world of
warcraft) hvordan tabber man så ud til fx. en browser?

Jeg har prøvet med en masse fx. CMD+TAB, CTRL+TAB - men ingen af dem
reagerer.
(På windows er det jo bare ALT+TAB)

Fra : Niels

Dato : 26-01-11 09:39

On Jan 26, 9:50 am, Martin <m...@scandesigns.invalid> wrote:
> [...]
> warcraft) hvordan tabber man så ud til fx. en browser?
>
> Jeg har prøvet med en masse fx. CMD+TAB, CTRL+TAB - men ingen af dem

Hvis "tabbe ud" betyder at skifte til et andet kørende program fra
tastaturet er cmd + tab standardgenvejen, uanset om det kører i
fullscreen eller ej. Prøv igen!

--
Niels

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 26-01-11 17:56

Niels <nboegh@gmail.com> wrote:

> Hvis "tabbe ud" betyder at skifte til et andet kørende program fra
> tastaturet er cmd + tab standardgenvejen, uanset om det kører i
> fullscreen eller ej. Prøv igen!

Det er antageligt noget der kan justeres i indstillingerne til WoW.

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-01-11 14:35

Niels Jørgen Kruse <nospam@ab-katrinedal.dk> wrote:

> Det er antageligt noget der kan justeres i indstillingerne til WoW.

Det nemmeste er nok at gå ind og ud af fullscreen-mode. Der er en genvej
til det, men jeg husker den ikke på stående fod. Kan det være CMD-B?
Prøv at føre musen op til venstre. Så dukker menulinien op, og du kan se
kommandoer og genveje i menuerne. Mine børn kører som regel WoW i et
vindue, så kan de være på Facebook, se Youtube, se fjernsyn med EyeTV og
lave lektier samtidig med, at de spiller.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 31-01-11 15:04

> Mine børn kører som regel WoW i et
> vindue, så kan de være på Facebook, se Youtube, se fjernsyn med EyeTV og
> lave lektier samtidig med, at de spiller.

jøsses .....

/thomas