MS Windows
briani 27239
Windows 7 - billeder
Fra : Jan A.

Dato : 24-01-11 12:52

Hej

Jeg har fået en comp. med Windows 7 home, men jeg har problemer med at
se mine billeder i W. stifinder. Jeg kan ikke se 'store ikoner' i
mappen: Billeder.

I XP fik jeg et ikon af hvert billede, her i win7 får jeg kun ikoner
for det program, jeg vil have til at åbne billederne. Se nedenstående
link, hvor jeg har valgt M.O. Picture Manager. Vælger man f.eks.
windows billedefremviser, får alle billeder dette programs logo.

http://gupl.dk/55345/ (lidt dårlig opløsning)

Nogen, der har en idé til, hvordan jeg får dette ændret?

Mvh Jan Andreasen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-01-11 23:53

højreklik | Vis | Store ikoner.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jan

Dato : 24-01-11 22:28

Hej Jens Peter Karlsen

Det har jeg prøvet - uden held. Uanset hvilken visning jeg vælger, kan
jeg kun se ikonet fra det program, jeg har valgt til at åbne filerne
med. Jeg har ledt lidt mere på internettet og måske fundet ud af, at
det kan være i systemindstillinger, at der kan være et flueben, der
mangler.

Mvh Jan

Fra : Jante

Dato : 25-01-11 07:01

"Jan" skrev:

> [...]
> med. Jeg har ledt lidt mere på internettet og måske fundet ud af, at
> det kan være i systemindstillinger, at der kan være et flueben, der

Mappeindstillinger -> fanen 'Vis':
Fjern fluebenet i 'Vis altid ikoner, aldrig miniaturer'.

/J