Skifte sprog til dansk
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-11 15:04

Hvis man køber en Mac med Leopard eller Snow Leopard i England eller
Tyskland, kan man så uden videre skifte sprog til dansk?
Jeg tænker her på menusprog i alle funktioner i OS?

--
Mvh. Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar.

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-11 15:07

Hej,

> Hvis man køber en Mac med Leopard eller Snow Leopard i England eller
> Tyskland, kan man så uden videre skifte sprog til dansk?
> Jeg tænker her på menusprog i alle funktioner i OS?

Ja.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Kurt Brixen

Dato : 25-01-11 15:10

On 2011-01-25 15:04:23 +0100, Anders Sørensen said:

> Hvis man køber en Mac med Leopard eller Snow Leopard i England eller
> Tyskland, kan man så uden videre skifte sprog til dansk?
> Jeg tænker her på menusprog i alle funktioner i OS?

Alle sprog er med, så det skulle kunne skiftes bagefter.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-01-11 15:45

Anders Sørensen <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> wrote:

> Hvis man køber en Mac med Leopard eller Snow Leopard i England eller
> Tyskland, kan man så uden videre skifte sprog til dansk?
> Jeg tænker her på menusprog i alle funktioner i OS?

Ja, men du skal huske at du jo også får den med UK eller Tysk tastatur
... og det er _ikke_ bare sådan lige at skifte.

/thomas

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-11 15:58

Hej,

> Ja, men du skal huske at du jo også får den med UK eller Tysk tastatur
> .. og det er _ikke_ bare sådan lige at skifte.

Det kommer da lidt an på, hvad det er for en mac... Det er jo ret nemt
at sætte et nyt tastatur til en Mac Pro eller en iMac fx.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-01-11 16:05

Jens Kristian Søgaard <jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

> Hej,

> Det kommer da lidt an på, hvad det er for en mac... Det er jo ret nemt
> at sætte et nyt tastatur til en Mac Pro eller en iMac fx.

Rigtigt ... men jeg glemmer tit at Apple laver andet end bærbare ;) ...
og det er som regel bærbare folk slæber hjem fra udlandet ...

/thomas

* vil gerne se hvordan man slæber en MacPro igennem security og told
uden at virke mistænkelig ;)

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-11 16:50

Hej,

> * vil gerne se hvordan man slæber en MacPro igennem security og told
> uden at virke mistænkelig ;)

Ehm... nu blev der snakket om fx Tyskland. Det er ret nemt for en
dansker at køre over grænsen med en computer i bilen

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 25-01-11 18:28

On 25/01/11 16.05, Thomas von Hassel wrote:

> * vil gerne se hvordan man slæber en MacPro igennem security og told
> uden at virke mistænkelig ;)

Så længe det er indenfor eu så skulle det da ikke gerne bringe problemer..

Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-11 19:40

Den 25/01/11 15.44, Thomas von Hassel skrev:

> Ja, men du skal huske at du jo også får den med UK eller Tysk tastatur
> .. og det er _ikke_ bare sådan lige at skifte.
>
> /thomas

Det var nu en Mac Mini jeg havde tænkt på, så skulle det være overkommeligt.

På en MacBook er det garanteret en udfordring.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 25-01-11 19:48

Tommy Hjorth <tommy.hjorth@gmail.com> writes:

> Så længe det er indenfor eu så skulle det da ikke gerne bringe problemer..

Problemet ligger måske i at Thomas generelt har et problem med at komme
igennem security og told fordi han virker mistænkelig?

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-01-11 21:20

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110125 <nospam0002+20110125@gmail.com> wrote:

> Problemet ligger måske i at Thomas generelt har et problem med at komme
> igennem security og told fordi han virker mistænkelig?

Da jeg var barn, kendte mine forældre nogle, der havde en Ford Mustang.
Når de kom tilbage over grænsen fra Tyskland, blev de konsekvent
stoppet. Der er åbenbart visse tegn, tolderne går efter.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Snorre Berg

Dato : 25-01-11 21:59

Den 25.01.11 21.20, skrev Henrik Münster:

> Da jeg var barn, kendte mine forældre nogle, der havde en Ford Mustang.
> Når de kom tilbage over grænsen fra Tyskland, blev de konsekvent
> stoppet. Der er åbenbart visse tegn, tolderne går efter.

Kan hende har slike ekstra gode rom å smugle i?

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-01-11 10:42

Snorre Berg <snorreberg@gmail.com> wrote:

> Kan hende har slike ekstra gode rom å smugle i?

Det skyldes nok mere, at folk med en Ford Mustang ofte var den type, der
smuglede.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 27-01-11 11:18

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110125 <nospam0002+20110125@gmail.com> wrote:

> Problemet ligger måske i at Thomas generelt har et problem med at komme
> igennem security og told fordi han virker mistænkelig?

bingo!

/thomas