TVGuidePlus
Fra : Per Rønne

Dato : 24-01-11 23:39

Jeg har efterhånden brugt TVGuidePlus i over et år, men der er en ting
jeg endnu ikke har fundet ud af fungerer.

Favoritter. Hvor definerer man en favorit?

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-01-11 20:49

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Jeg har efterhånden brugt TVGuidePlus i over et år, men der er en ting
> jeg endnu ikke har fundet ud af fungerer.
>
> Favoritter. Hvor definerer man en favorit?

Det gør du ude i oversigt. Klik blot på stjernen ude til venstre for et
program, og så bliver den gul. Jeg er nu gået mere over til Yousee TV
guide. Den er endda gratis. Strengt taget kan de vel det samme.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : N/A

Dato : 26-01-11 07:01

Fra : Per Rønne

Dato : 26-01-11 07:01

Jesper Lillesø <lillesoe@gmail.com> wrote:

> Og lige et tillæg:
>
> Klikker du en gang på stjernen (den bliver gul) så er det den enkelte
> udsendelse der bliver favorit. Klikker du to gange (den bliver grøn) så
> vil det være serien der er din favorit
>
> Jeg synes det er en dejlig App...

Tak, begge to.

Jeg lagde også hurtigt mærke til farveskiftet. Samtidig er stjernen i
»normaltilstanden« så lille og svag at den på det nærmeste er usynlig.

I øvrigt ser det ud som om funktionaliteten er stærkere end i YouSee;
her kan man markere udsendelser, ikke serier.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 26-01-11 07:28

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> I øvrigt ser det ud som om funktionaliteten er stærkere end i YouSee;
> her kan man markere udsendelser, ikke serier.

Og nu ser jeg at stjernen ikke alene optræder i Oversigt. Den er der
også i TV Kanaler og i Søg. Så søger man eksempelvis på Star Trek kan
man let få alle markeret ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk