Noget mere tingenes tilstand!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-01-11 18:18

Ren Programmering, der vil have mig til via Quantum Entangelment
at observere specifikke personers tanker, og paavirke som de vil
eller blive klemt af programmering!

Manipulation af individuelle atomer i folks neurons og observere dem aendre sig
og goere som de vil, eller blive klemt af programmering!

Der sender smerte signaler til min brainstem og limbic system!

Jeg tror Bjoernholt proeved at saelge mig til Scientologer i 1998!

Egentlig er de harmloese, naar foerst de har laert at opfoere sig ordentligt!!!!

Problemet er hvis min brainstem er blevet overbevist via programmering
om at den kan holde til ting som den ikke kan, og saa bagefter bliver manipuleret til
at forsoege at aflive sig selv!!!!

Istedet for bare at fjerne programmering, og saa aflive heksene!

Det er Bjoernholts lort igen!

--
Pnic/Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-01-11 18:30

> [...]
>at forsoege at aflive sig selv!!!!
>
>Istedet for bare at fjerne programmering, og saa aflive heksene!

Egentlig burde jeg se paa Scientologerne igen!

Og nu er jeg kommet det naermeste jeg nogensinde kommer
til at spamme i en nyheds gruppe!

Noget jeg blev beskyldt for tidligere!

Som ogsaa var loegn!

for at spamme kraever det, at jeg saelger noget!
Og jeg saelger intet!

Det jeg har gjort ,siden jeg blev beskyldt for at misbruge nyhedsgrupperne,
pga. aktionaerpress paa nogle udbydere!

er at misbruge dem, det er brud paa gruppernes fundsats dvs. offtopic!
Et pres der kom paa da jeg skrev om programmering med emdr af vaelgerne i Danmark,
til at stemme paa et bestemt politisk parti!

Og de var ikke villige til at sagsoege mig for injuirier!

Nu har jeg misbrugt nyhedsgrupperne!

Foer havde jeg ikke

og

NU har jeg heller ikke!!

Quantum Entangelment og roevhullet Bjoernholt saelger adgang til mit hoved,
og det bliver brugt til kommunikation af idioter!!!!!

Uden jeg har givet tilladelse!!!!!

Jeg er en myndig person!

Kryds:dk.edb.internet.udbydere, dk.politik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-01-11 18:35

> [...]
>
>Uden jeg har givet tilladelse!!!!!
>
>Jeg er en myndig person!
>
>Kryds:dk.edb.internet.udbydere, dk.politik!

Det er altid det samme lort med jer, bare det gaar ud over andre,
Endnu en grund til at det kvante mekaniske mareridt er aegte!