Islamistisk propaganda
Fra : N_B.DK

Dato : 23-01-11 13:58

http://islaamdoon.blogspot.com/2011/01/denmark-turkish-inmate-beaten-to-death.html

Artiklen viser helt fint deres fanatiske had til alle andre.

Mon ikke især moderen burde sendes af HT.

--
MVH. N_B_DK

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-01-11 14:21

On 01/23/2011 01:57 PM, N_B.DK wrote:
> http://islaamdoon.blogspot.com/2011/01/denmark-turkish-inmate-beaten-to-death.html
>
> Artiklen viser helt fint deres fanatiske had til alle andre.
>
> Mon ikke især moderen burde sendes af HT.

Sammen med mindst 200 andre!

Jeg undrede mig sgu lidt over at liget af en brutal død tyrkisk
voldsforbryder kunne tromme 200, to hundrede, Volksgenossen sammen i
hospitalets lighus, hvorfra det skal transporteres til det hellige
Tyrkiet for atter at blive obduceret af menneskekærlige tyrkere -
vorherrebevares - hvilken grotesk kommers!
http://www.fyens.dk/article/1772367:Odense--Doed-fange-mindet-paa-OUH

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 16:19

On Sun, 23 Jan 2011 14:21:16 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Tyrkiet for atter at blive obduceret af menneskekærlige tyrkere -
>vorherrebevares - hvilken grotesk kommers!

Første obdukion af voldsmanden fandt overfladiske skader af
fangevogterpryglene som ingen ku dø af, så et internt immunologisk
eller andet selvhad-problem må være uforvarende udløst af danskernes
ret uskyldige overdrivelser.
Hvad fandt man ved obduktion udført af hans trosfæller?

Obduktioner burde privatiseres og anklager og forsvarer i en sag sku
hyre hvert sit firma, men p.t. har staten efterforskningsmonopol vedr
retsmedicin o.a. udredning - hvordan har muslimerne opnået ændring af
reglerne her - pres fra tyrkisk regering med henvisning til at jihad
er noget religiøst?

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-01-11 17:15

On 01/23/2011 04:19 PM, Bo Warming wrote:

> [...]
> retsmedicin o.a. udredning - hvordan har muslimerne opnået ændring af
> reglerne her - pres fra tyrkisk regering med henvisning til at jihad

Mon ikke tyrkerne har gennemtvunget at liget sendes nedfrossent hjem til
Muhammedanien? Måske håber de på lidt billig islamistpropaganda ligesom
Mavi Marmara fjolserne.

Mvh
Martin

Fra : Michael Weber

Dato : 23-01-11 15:44

Den 23-01-2011 13:57, N_B.DK skrev:
> http://islaamdoon.blogspot.com/2011/01/denmark-turkish-inmate-beaten-to-death.html
>
> Artiklen viser helt fint deres fanatiske had til alle andre.

Hvem deres?

Fra : Ralph

Dato : 23-01-11 17:01

"Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem deres?

EkstraBladet selvf.

--
Ralph

Fra : Michael Weber

Dato : 24-01-11 06:24

Den 23-01-2011 17:01, Ralph skrev:
> "Michael Weber"<michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
>
> EkstraBladet selvf.

Har Ekstrabladet en fanatisk had til alle andre?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-01-11 12:49

On Mon, 24 Jan 2011 06:24:27 +0100, Michael Weber
<michael@michaelweberREMOVE.dk> wrote:

>Har Ekstrabladet en fanatisk had til alle andre?

De er velmener-naive men folkelige og den mindst dårlige del af dansk
medieverden

De er betalt af jødemafie til at overdrive og forvanske min
revisionisme som om jeg var jødehader tsk tsk

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 23-01-11 19:26

> Hvem deres?

Artiklen er faktuel forkert flere steder, groft sagt direkte løgnagtig. Se
det ved du godt (hvis du ellers har gidet læse artiklen). Men heller køre
løs med dit vante spil og foregøjle at du ikke rigtig har forstået ........

Patetisk.......

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 23-01-11 16:27

On Sun, 23 Jan 2011 13:57:58 +0100, "N_B.DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>http://islaamdoon.blogspot.com/2011/01/denmark-turkish-inmate-beaten-to-death.html
>
>Artiklen viser helt fint deres fanatiske had til alle andre.
>
>Mon ikke især moderen burde sendes af HT.

Hvorfor sku pårørende mødes i dansk lighus - den tyrkiske præsident
sagde han ville gøre alt, så hans land ku vel levere forsamlingshus.
Der er mange moskeer her i landet og de ku da også have været brugt

"Kravene er endløse" er en farlig taquia-strategi

Bertel Harder må have sovet i timen her - eller Brian M

Og DF hvis de ikke protesterede