MS Windows
briani 27239
gadgets forsvundet ...
Fra : Erik Greve

Dato : 22-01-11 20:52

Windows 7 home premium
Mine Gadgets er pludselig forsvundet; det ser ud som om
sidepanelet også er væk.
Når jeg henter nye gadgets, får jeg en underlig figur f.eks. et ur med en
enkelt viser, der står lodret. Kontrol håndtagene til gadgets er der godt
nok, men er virkningsløse.
Jeg kan ikke finde nogen løsning i litteraturen.
Hvad skal jeg gøre ??

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Bo

Dato : 22-01-11 20:55

Erik Greve tastede følgende:
> Windows 7 home premium
>
> nok, men er virkningsløse.
> Jeg kan ikke finde nogen løsning i litteraturen.
> Hvad skal jeg gøre ??
>
> Venlig hilsen
> Erik Greve

Bruge et af dine gendannelsespunkter ;)

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-01-11 22:57

Erik Greve skrev den 22-01-2011:
> [...]
> enkelt viser, der står lodret. Kontrol håndtagene til gadgets er der godt

Har du prøvet
Kontrolpanel\Udseende og personlige indstillinger

Gendan Skrivebordsgadgets, der blev installeret sammen med Windows

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Erik Greve

Dato : 23-01-11 11:18

"Erik Greve" skrev i meddelelsen

[...]

Tak for forslag - desværre virker de ikke.
Det mærkelige er at sidepanelet også er væk ! Hvordan, hvorfor ?
Jeg har renset flere gange med CCleaner, men det er vel næppe den, der er
skurken.

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-01-11 01:50

Der er intet sidepanel i Windows 7. Gadgets ligger på skrivebordet.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-01-11 11:42

"Erik Greve" <eg@erikgreve.dk> skrev i meddelelsen
> Windows 7 home premium
> Mine Gadgets er pludselig forsvundet; det ser ud som om
> sidepanelet også er væk.

Er åbenbart også sket for andre med forskellige løsninger - nogle
løsninger er godtnok fra Vista, men burde virke i 7 også:

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&biw=1436&bih=773&q=sidepanel+forsvundet&aq=f&aqi=&aql=&oq=&fp=60b68aa05d187a6e

Jan