Korea giver pirat-negre klar besked
Fra : Martin Larsen

Dato : 21-01-11 10:01

Koreanske flåde-kommandoer har befriet besætningsmedlemmer på et skib
som var overtaget af pirater.
8 pirater sendt op til deres jomfruer, mens 5 djævle er tilfangetaget.
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12248096

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-11 13:19

On Fri, 21 Jan 2011 10:01:17 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>som var overtaget af pirater.
>8 pirater sendt op til deres jomfruer, mens 5 djævle er tilfangetaget.
Danmark er et meget tilbagestående og uciviliseret land og vi bør i
hast lære af konfuzianere, russsere og indere mm - folk der forstår
livet på denne klode.

USA er korrupt slyngelstat og bør aldrig mere være vor ledestjerne -
selvom Hollywood laver film vi er på bølgelængde med.

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-11 13:19

> [...]

> som var overtaget af pirater.
> 8 pirater sendt op til deres jomfruer, mens 5 djævle er tilfangetaget.

Ja, russerne kan skam også. De satte de fangne pirater fri i deres
speedbåd, uden våben, påhængsmotor, vand og mad, og ingen har set dem
siden ...

I gamle dage blev de hængt i rånokken, noget der selvfølgelig ikke kan
gøres i vore dage. Hvor man ikke bruger sejlskibe som almindelige
orlogsbåde.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-11 13:51

On Fri, 21 Jan 2011 13:19:09 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]
>
>I gamle dage blev de hængt i rånokken, noget der selvfølgelig ikke kan
>gøres i vore dage. Hvor man ikke bruger sejlskibe som almindelige

Ja hvorfor ikke beholde en god speedbåd og aflive mindre pinefuldt

Rekrutter skal lære at kunne dræbe

Fra : J. Nielsen

Dato : 21-01-11 19:28

> [...]

>I gamle dage blev de hængt i rånokken, noget der selvfølgelig ikke kan
>gøres i vore dage. Hvor man ikke bruger sejlskibe som almindelige

Så "planken ud" da?
--

-JN-

Fra : Per Rønne

Dato : 21-01-11 21:04

J. Nielsen <morgan@post8.tele.dk> wrote:

> Så "planken ud" da?

Aeh - det var jo den måde piraterne kom af med overlevende mandskab og
passagerer fra 'erobrede' skibe. Ud som - hajføde ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 22-01-11 22:47

wrote:

> [...]
>
>I gamle dage blev de hængt i rånokken, noget der selvfølgelig ikke kan
>gøres i vore dage. Hvor man ikke bruger sejlskibe som almindelige

Selvfølgelig straffes vi ikke af konventionsbeslutterne hvis vi hænger
pirater og uden rånok så ræling at hænge fra evt så drukning eller
påbegyndt kølhaling Hajer ska også være med, som Jeppe Åkjær næsten
skriver i "Jeg er havren" om at "rive marken let/det er gammel
ret/fuglen og den fattige skal også være med

Vi bør give alle vore philipinske matroser på handelsskibene en krone
mer i timen for at bære soldaterniform og være villige til at udløse
håndgranat der hænger på skibssiden, når udyrene er ved at kravle op
der

For 13 år siden fandt man i dansk lastskib netop afgået fra
Vestafrikahavn med bananer en blind passager.
Philipisk besætning tvang styrmanden til at lade dem smide den
illegale indsmuglede flygtning overbord.
Styrmanden straffedes hårdt i sin danske hjemby PJAT
Man bør give lønforhøjelse hvis styrmand jager blind passager ind i
den bananlast-afdeling hvor giftgas mod bananinsekter netop er udledt

Philipinermatroserne vil ikke dræbes af blind passager Lær af dem

Fra : /John

Dato : 21-01-11 15:56

> [...]
> var overtaget af pirater.
> 8 pirater sendt op til deres jomfruer, mens 5 djævle er tilfangetaget.

Flot arbejde!

Det MÅ da omsider få denne sang til at forstumme:

"Vi kan ikke gøre noget når først piraterne har kapret skibet"

John

Fra : Bo Warming

Dato : 21-01-11 22:34

On Fri, 21 Jan 2011 15:55:32 +0100, "/John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Flot arbejde!
>
>Det MÅ da omsider få denne sang til at forstumme:
>
>"Vi kan ikke gøre noget når først piraterne har kapret skibet"

Mon ikke ethvert´skib kan rigges til så en alarm går hvis en somalier
i kano kravler op ad skibssiden om natten

Vandkanoner der automatisk spuler krapylet ned, kan heller ikke være
dyre at installere og FN burde forlængst have beordet udvikling af
sådant grej

-Landmineagtige dimser er nok billigere og vi skylder dem ikke at de
overlever deres helligkrig angreb som ikke kan undskyldes med
fattigdom eller andet
STåskibes skrig for ikke en bule af en håndgranat

Hvis skibets personale føler sig for fine til at dræbe, så må
automatik klare det, og personale kan filme de blodige optrin, når
alarmen går og krigerne er halvt oppe ad skibssiden

Er et rationelt "landminesystem" på skibssiderne udviklet og
masseproduceret og opsat på alle skibe i regionen, kan det sidde der i
alt vejr i mange år for personale har sjældent noget at lave på
skibsssider - Hempel skibsmaling er holdbar