O/T: Stop Copy Dan
Fra : Kim Spur

Dato : 09-08-01 12:29

Hjælp med underskrifter mod CopyDan's hetz mod I/T og
digitale medier:

http://www.stopcopydan.dk/index.php?valg=forside

Fra : Madsen

Dato : 09-08-01 13:13

"Kim Spur" <kimspur@image.dk> skrev:

> http://www.stopcopydan.dk/index.php?valg=forside

Synes du ikke efterhånden der er tråde nok fordelt i diverse
grupper med "Stop Copy Dan" ?
Det er fint nok med en debat omkring det, men det kan også
blive for meget efter min mening.

Lær i det mindste at lave fut til en bestemt gruppe.
<http://usenet.dk/ord/lokal.html#fut>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Esben

Dato : 10-08-01 07:55

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message

> Synes du ikke efterhånden der er tråde nok fordelt i diverse
> grupper med "Stop Copy Dan" ?
> Det er fint nok med en debat omkring det, men det kan også
> blive for meget efter min mening.

Jeg synes osse efterhånden der er mindst et indlæg om det i hver gruppe. Du
er dog den første jeg har set brokke sig.

--
Esben