Foldere i dock'en
Fra : Palle

Dato : 20-01-11 21:09

Kan man det?

Er begyndt at hente for meget crap på App store og får pladsproblmer i
Dock.

http://ducktrucks.dk/screenshots/df3d38edd5cafa885b34238480018f37.png
(Angry Birds rock)

Synes engang jeg så at man kunne men kan ikke lige se en mulighed.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Palle

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 20-01-11 22:21

Palle <palle@ducktrucks.dk> wrote:

> [...]
> (Angry Birds rock)
>
> Synes engang jeg så at man kunne men kan ikke lige se en mulighed.

Du kunne overveje et dockalternativ, f.eks. DragThing

<http://www.dragthing.com/english/about.html>

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk
moth@mothsoft.dk

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 21-01-11 06:11

Den 20/01/11 21.08, Palle skrev:
> [...]
> (Angry Birds rock)
>
> Synes engang jeg så at man kunne men kan ikke lige se en mulighed.

Ja, det har du jo sikkert allerede med "Programmer" og "Dokumenter"
Jeg har f.eks mine spil i en mappe under "Programmer", hvis jeg trækker
den til Dock,ens højre side så ser det sådan ud!
http://homepage.mac.com/henrylerchemadsen/dock.jpg

Fra : Palle

Dato : 22-01-11 07:53

In article <4d39156c$0$23762$14726298@news.sunsite.dk>,
Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> [...]
> Jeg har f.eks mine spil i en mappe under "Programmer", hvis jeg trækker
> den til Dock,ens højre side så ser det sådan ud!

Præcis.

Men hvordan har du gjort? Har du lavet en folder et eller andet sted,
eller hvordan bliver de samlet?

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 22-01-11 09:01

Den 22/01/11 07.53, Palle skrev:

> Præcis.
>
> Men hvordan har du gjort? Har du lavet en folder et eller andet sted,
> eller hvordan bliver de samlet?

Jeg har lavet en folder i programmer og kaldt den spil, derefter trukket
alle spil i mappen. Derefter har jeg trukket mappen ned i dock som kun
er en genvej til mappen.

du kan gøre det samme med alle mapper uanset hvor de ligger!

Fra : Palle

Dato : 22-01-11 17:01

In article <4d3a8ec8$0$23759$14726298@news.sunsite.dk>,
> [...]

> er en genvej til mappen.
>
> du kan gøre det samme med alle mapper uanset hvor de ligger!

Perfekt tak!