MS Windows
briani 27239
Gendannelsespunkter forsvundet... Windows~
Fra : Erik Greve

Dato : 19-01-11 18:19

På en eller anden måde er mine gendannelsespunkter
forsvundet. Jeg kan kun komme knap 14 dage tilbage.
Er det muligt at finde dem gemt et eller andet sted ?

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Bo

Dato : 19-01-11 18:24

Erik Greve sendte dette med sin computer:
> [...]
> forsvundet. Jeg kan kun komme knap 14 dage tilbage.
> Er det muligt at finde dem gemt et eller andet sted ?

Det er mere muligt, at den plads der er afsat er brugt, så slettes de
ældste automatisk. Har du lavet mange opdateringer, installeringer ??

Fra : Erik Greve

Dato : 19-01-11 19:49

Tjah .. det har jeg jo nok - det vil sige afsæt mere plads til gendannelse.
Venlig hilsen
Erik

Fra : Bo

Dato : 19-01-11 21:04

Erik Greve frembragte:
> Tjah .. det har jeg jo nok - det vil sige afsæt mere plads til gendannelse.
> Venlig hilsen
> Erik

Eller bruge Ccleaner til at fjerne overflødige gendannelsespunkter, Så
kan du fjerne nyoprettede, efter f.eks win update, eller en install du
ved du beholder. Gendannelse skal i mine øjne holdes på et minimum.