Kan hunde få bumser????
Fra : Søren Petersen

Dato : 09-08-01 10:56

Hej

Jeg havde egentlig aldrig tænkt på det. Men sidste dag fandt jeg en lille
bums-lignende blære på snuden - kan hunde godt få det? Hvis ikke, hvad kunne
det så være - han virker ikke på nogen måde generet af det, men jeg tør ikke
bare uden videre klemme den ud. Jeg kunne jo evt. begynde at smøre ham med
clerasil, hehe.

Mvh.
Søren Petersen

Fra : Anne Jensen

Dato : 10-08-01 19:11

"Søren Petersen" <spet98@musik.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> bare uden videre klemme den ud. Jeg kunne jo evt. begynde at smøre ham med

Nu er det vel ikke en tage der har boret sig helt ned i din hunds snude vel?
Eller måske en skovflåt?.. så kan det være at din hund kommer til at opføre
sig som Mimi Jakobsen (skræmende ikke?)

Ellers kan det måske godt være at det bare er en bums. Har din hund fået
pommes frites'er fornylig?

Anne

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 10-08-01 19:11

Anne Jensen skrev:
> Ellers kan det måske godt være at det bare er en bums. Har din hund fået
> pommes frites'er fornylig?

Ja sund kost er også nødvendig for hunde

Min dalmatiner har også bumser, 1 på det ene øre, samt 2 mere omkring
øret, men han lever nu også lidt usundt.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags