Usexet dingleværk og rolator. Prangende se~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-11 22:10

Usexet dingleværk og rolator. Prangende selvhjælp

"En del af et samlet billed"kalder en overlæge det, at rolatorbrug
blir indicie på at livsforlængelse bortspares
Da begge mine forældre døde efter faldulykker, ruster jeg mig til at
undgå den slags og har en cykelkurv på styret og lægger varer i den
og trækker cyklen
Jeg tror ikke en rolator kan have fordele frem for cykelløsningen.

At så mange i min aldersgruppe har en rolator eller hund foran sig i
mit kvarter, har inspireret til at belære vort tungnemme politi om
lovens tekst ved, at jeg fra midterste skjorteknap har hængende en
lodret snor ned til en hvid minible af en ny type som kommunens
hjælpemiddelcentral udleverer gratis til urininkontinente - en hul
blød "penisforlænger" som jeg skærer op så jeg kan lægge penis på det
meget sugende syntetiske materiale som næsten kan suge ½ kg væske.
Den opsamler efterdryp og placeres normalt i underbukserne
Når jeg 20-30 gange om dagen tisser i en kop, er det smart straks
derefter at placere den sugende gratis mini-engangsble under penis på
sofasæde til at opsamle efterdryp, der i stigende grad siver i det
næste halve minut
For hurtigt at finde den og have den ved hånden, har jeg snor op til
skjorteknap

Fordi politiet er for tungnem til at anerkende dækkende tynd nederdel
som noget der hindrer blufærdighedskrænkelse, lader jeg nu den
opsigtsvækkende , hvide minible-dims dingle ned foran penis - det
kan umuligt opleves som sexuelt uterligt og krænkende - snarere usexet
og jeg er uden forfængelighed

Jeg er stadig bukseløs, men for hastige blikke var nederdel mere
undselig end en klodset skottekilt, så der bundfældede sig kun
indtryk af bare knæ, og så tror folk, at uheldig bevægelse blotter
kønsorganer. Fy fy !
Men nu tænker folk - hvad mon særligen har hængende der? Det
tiltrækker opmærksomhed væk fra de bare knæ, og så undgås de
latterlige associationer til noget sexuelt krænkende og
ekshibitionistisk.
Og at flashe en _ble_ , er jo nærmest det MODSATTE af sexet
Hvis jeg var forfængelig, var det frastødende, men da både min far og
Glistrup har belært mig om at ignorere gruppepres, er det et
Columbusæg og kan måske inspirere andre til tilsvarende problemfri
individuel selvhjælp

Hvad siger Galilæis fjerde faldlov? - det er ligegyldigt hvor længe du
ryster, den sidste dråbe falder i bukserne