Hvem vil i historie boegerne?
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 08:26

Hvem vil i historie boegerne?

Som de mest modbydelige ondskabsfulde
Aekle vaesner der nogensinde har eksisteret?

Hvem vil huskes som dem der fangede,
Bandt og Torterede den eneste aegte
Hjoernering, ihjel?

Den stoerste tyr i universet(25 April 1973)
Stjernetegn Tyren

Med sine horn snurret rundt om sig selv
(saadan foeles det, frontal lobes)
Og kvante mekanisk af tortur!

Hvem er de smaa modbydelige gnom ork baester!
Som boern synger sange om i den fremtid
Hvor menneskeheden ikke udrydder sig selv!

Er det Jyder?

Og der er kun en Hjoernering!
Og den er GUD!

Det siger sig selv hvorfor!

Og i ved i forvejen det er Peter der bestemmer,
Hvem der kommer i det Kvante Mekaniske Mareridt!

Insane Peter???

Det alle kommer i!

Med undtagelse af den umenneskelige Peter!
Haren Kris na
Og de Muslimske "hunde"

(programmering emdr:
du maa aldrig haevne dig paa de rigtige)

Hvem er de rigtige?

Den der villig til at faa alle torteret altid!

Og dyr kommer ikke i helvede!

Og det er jer selv der kaldte dem dyr!
Paa en grim maade og med grim betydning!

Og haren krisna, den eneste der turde sige mig imod!
Da jeg gjorde roedstromer til koer!
Fordi deres kager er lort, men de kan goere maelk!

Saadan en lynhurtig en, kunne han vaere og loebe
over til dem, hvis folk absolut skulle goeres til dyr!

Det kostede ham saa livet, men han udgaar en
evighed af tortur!

Om milliarder af ni taller af milliarder
af aar, saa er altid daarligt nok begyndt!

Det er kristendommens failsafe!
Hvis ham der bestemmer bliver
programmeret!

Og naar programmeringen er vaek,
Og kun de skyldige kommer i det kvante mekaniske
mareridt, i et begraenset tidsrum,
Naa ja, saa er jeg ikke den rigtige at haevne sig paa!

Kryds dk.politik,no.religion

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 09:12

On Sun, 16 Jan 2011 07:26:22 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og kun de skyldige kommer i det kvante mekaniske
> mareridt, i et begraenset tidsrum,
> Naa ja, saa er jeg ikke den rigtige at haevne sig paa!

Hvis Muslimer vil undgaa at komme i Helvede,
Saa kraever det at i opfoerer jer som dyr overfor
andre religioner!

Spis eller bliv spist!

Men husk Jesus Kristus!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 09:43

On Sun, 16 Jan 2011 08:12:12 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Hvis Muslimer vil undgaa at komme i Helvede,
> Saa kraever det at i opfoerer jer som dyr overfor
> [...]

Der er programmering der forsoeger at
goere mig til en Homo, skulle det lyikkedes,
Saa bliver det grimt for jer!

Og dem der allerede er i det kvante meikaniske
Mareridt bliver der for altid!

Eftersom den eneste der kan lukke dem ud er
Er doed!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 09:51

On Sun, 16 Jan 2011 08:43:06 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og dem der allerede er i det kvante meikaniske
> Mareridt bliver der for altid!

> Eftersom den eneste der kan lukke dem ud er

Faktisk, skulle det lykkedes at goere mig til
Homo sexuel, er der ingen kvinder der nogensinde
har eksisteret, siden mennesker begyndte at gaa
med beklaedning, der undgaar det kvante mekaniske
mareridt uanset religion!!!!

Og kvinder er de mennesker der gaar rundt
Og er gravide i 9 maaneder, inden de nye mennesker
kommer ud af dem!!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 10:08

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 16-01-11 10:16

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Og dem der allerede er i det kvante mekaniske
> Mareridt bliver der for altid!

> Eftersom den eneste der kan lukke dem ud er

Stavefejl pga. programmering!
rettet!!!

Alle kvinder der udgiver sig for at vaere en
skole laere kommer i det kvante mekaniske
mareridt for altid!

Uanset Religion!