Programmer fra iTunes Store på flere enhed~
Fra : Langgaard

Dato : 17-01-11 11:24

Hej

Jeg har købt Copilot Nordic på iTunes Store til min iPhone, nu har
konen gennem egen konto købt Copilot Europa, men mener den er noget
tungere at bruge og vil gerne have "Nordic" i stedet, da programmet jo
oftest bruges i danmark. Så det ville være fint at have både Nordic og
Europa på telefonen, og kun åbne det der lige er brug for.
Jeg har set at man må bruge programmerne på 5 enheder, men hvordan får
man den "flyttet" programmerne fra den ene telefon og til den anden?

Jeg har søgt, men ikke fundet noget der løser problemet

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-01-11 19:40

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> [...]
> man den "flyttet" programmerne fra den ene telefon og til den anden?
>
> Jeg har søgt, men ikke fundet noget der løser problemet

LIgesom du ellers flytter filer imellem maskinerne ... og trækker det
over i iTunes vinduet når du har det på den ønskede maskine

Fra : Frank Bach

Dato : 17-01-11 19:40

Den 17/01/11 19.24, Langgaard skrev:
> [...]
> man den "flyttet" programmerne fra den ene telefon og til den anden?
>
> Jeg har søgt, men ikke fundet noget der løser problemet

Hvis I ellers handler på samme konto er det bare at hente den igen på
den anden maskine. Ellers er det frem med kreditkortet.

MVH Frank Bach

Fra : Tor Einar Samdahl

Dato : 17-01-11 19:46

On Mon, 17 Jan 2011 19:40:26 +0100, <Frank Bach> wrote:

> Hvis I ellers handler på samme konto er det bare at hente den igen på
> den anden maskine. Ellers er det frem med kreditkortet.

Nei, man kan autentisere den andre maskinen selv om det er forskjellige
kontoer, så laste ned programmet på nytt.

--
Tor Einar Samdahl
"As usual I haven't really thought this out"

Fra : Langgaard

Dato : 17-01-11 13:23

On 17 Jan., 19:39, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> LIgesom du ellers flytter filer imellem maskinerne ... og trækker det
> over i iTunes vinduet når du har det på den ønskede maskine

Hej

Nu er programmet (Copilot Europa) i iTunes på den maskine jeg normalt
synkroniserer med. Når jeg vil synkronisere kommer der dog en
meddelelse om at jeg ikke har tilladelse til at bruge programmet på
denne maskine.

Er det normalt?

Og hvordan kommer jeg videre?

--
Langgaard

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-01-11 21:28

<http://dl.dropbox.com/u/693028/auth.png>

Fra : Langgaard

Dato : 18-01-11 03:00

On 17 Jan., 21:27, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> <http://dl.dropbox.com/u/693028/auth.png>

Hej

Jeg får beskeden "denne computer er autoriseret", så det hjælper ikke..
Jeg kopierede programmet over på en memory stick, der var kun en fil,
men det skulle også være nok, der er det rigtige antal GB.

--
Langgaard

Fra : Langgaard

Dato : 18-01-11 05:45

On 17 Jan., 21:27, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> <http://dl.dropbox.com/u/693028/auth.png>

Hej

Det er lykkedes, jeg loggede ind på konens iTunes konto fra min
computer, der autoriserede jeg "denne computer" i hennes "konto", men
altså fra min Imac

Forvirret?

Ja lidt

--