MacSOUP på dansk
Fra : Hans Houmøller

Dato : 17-01-11 13:40

Jeg har netop installeret og sat MacSOUP op efter vejledning i grguppen
her inklusive brugervejledningen og mangler nu lige at få
den til at kunne arbejde på dansk.

Jeg har, fordi det ikke virkede, ad flere omgange hentet den anbefalede
pakke, men jeg kan ikke få den smidt ind i MacSOUP og har heller ikke
kunnet finde noget om det i guiden.

Kan nogen her hjælpe med det?

Hans

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 17-01-11 15:53

Hans Houmøller <hanshoumoller@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg har, fordi det ikke virkede, ad flere omgange hentet den anbefalede
> pakke, men jeg kan ikke få den smidt ind i MacSOUP og har heller ikke

Klip fra <http://www.mothsoft.dk/macsoup.html>

- Når du udpakker Danish.lproj.zip oprettes en mappe "Danish.lproj" i
den samme mappe som zip-arkivet befinder sig i. Herefter markerer du
programsymbolet for det tidligere hentede MacSOUP 2.8.3 ved at
højreklikke én gang på det i Finder. Vælg i genvejsmenuen "Vis indholdet
af pakke". I vinduet som åbnes navigerer du frem til mappen,
"Resources". Her skal de danske ressourcer (Danish.lproj) anbringes i
MacSOUP programpakken, som derefter "taler" dansk, forudsat Dansk er
valgt som systemsprog.
-

Det skulle gerne kunne klare det.

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk
moth@mothsoft.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 17-01-11 16:17

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> [...]
> "Resources". Her skal de danske ressourcer (Danish.lproj) anbringes i
> MacSOUP programpakken, som derefter "taler" dansk, forudsat Dansk er

Tak. Så fik jeg også taget mig sammen.

--
Flemming

Fra : Hans Houmøller

Dato : 17-01-11 16:31

> [...]

> "Resources". Her skal de danske ressourcer (Danish.lproj) anbringes i
> MacSOUP programpakken, som derefter "taler" dansk, forudsat Dansk er

Jeg fulgte din præcise anvisning, og nu kører jeg MacSOUP på dansk, som
jeg har det lidt nemmere ved, jo sværere tingene bliver at forstå, så
masser af tak for hurtigt assist.