Hvordan er det lige man sletter en Iphone ~
Fra : jagge

Dato : 17-01-11 12:55

Hey

Jeg har fået en Iphone 4 istedet for min 3gs. Jeg har fået den nye op og
køre og det funger fint.

Nu har jeg brug for at slette den gamle til fabriksindstillinger. Jeg
har fundet ud af at det er via Itunes og gendan MEN jeg har et
spørgsmål. Jeg har givet begge telefoner samme navn og er lidt usikker
på om jeg kan skabe probelmer for mig selv når jeg gendanner den
"gamle".

Altså at en gendan sletter backupen og så efterfølgende overskriver den
nye tlf med blank data ved efterfølgende sync ??

Er det noget sludder ? Er det bare at gendanne ?

MVH

Jakob

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-01-11 12:59

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
> nye tlf med blank data ved efterfølgende sync ??
>
> Er det noget sludder ? Er det bare at gendanne ?

Du gendanner bare .. uden at restore bagefter ... og iTunes kan godt
finde ud af to telefoner med samme navn ..

/thomas

Fra : jagge

Dato : 17-01-11 16:01

> Du gendanner bare .. uden at restore bagefter ... og iTunes kan godt
> finde ud af to telefoner med samme navn ..

Fedt, takker Thomas

MVH

Jakob